Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Nästa
Jag är inte rasist 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag är inte rasist
EP= EXTREMEPOWER

19 maj 2010, 23:25
Medlem
exec skrev:
Orion skrev:
En av fäderna till Genome projektet, Nobel prisvinnaren James Watson, som i 25 års åldern upptäckte DNA:s tredimensionella struktur - menar att rasskillnader existerar, vilket självfallet, som vanligt, fick de politiskt korrekta att gå i taket..klart han har rätt!

JamesWatsson skrev:
Dr Watson told The Sunday Times that he was "inherently gloomy about the prospect of Africa" because "all our social policies are based on the fact that their intelligence is the same as ours – where�all the testing says not really". He said there was a natural desire that all human beings should be equal but "people who have to deal with black employees find this not true".

His views are also reflected in a book published next week, in which he writes: "There is no firm reason to anticipate that the intellectual capacities of peoples geographically separated in their evolution should prove to have evolved identically. Our wanting to reserve equal powers of reason as some universal heritage of humanity will not be enough to make it so."

sv.wikipedia.org/wiki/James_Watson
http://nobelprize.org/nobel_prizes/medi ... n-bio.html
http://www.independent.co.uk/news/scien ... 94898.html

Vilket skönt citat!

Instämmer. Speciellt skönt med någon vetenskapsman som vågar uttrycka vad de känner trots alla hot ifrån PK-folket de får räkna med att få.

20 maj 2010, 07:54
Medlem
CodeRedAlert skrev:
EP= EXTREMEPOWER

Nej. EP = Evolutionary Psychology. :mrgreen:

20 maj 2010, 07:55
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag ser det här som ett tydligt bevis för att kvinnor helt klart är mer kompetenta på de flesta områden och vinner över män - dagligen.

Ni är iaf mer kompetenta på barnafödande. :lol:

CodeRedAlert skrev:
Faktiskt tror jag att vi borde avskaffa rösträtten för unga män överlag och ge makten till kvinnor så vi får rätsida på Sverige fortare än kvikt.

Nja, det vore mer lämpligt att avskaffa rösträtten för vänstermänniskor överlag. Då skulle Sverige blivit lite trevligare att leva i. Sedan kunde man kriminaliserat AFA, Expo och andra vänsterextrema organisationer så skulle folk sluppit bli påhoppade av dessa när de inte uttrycker vänsteråsikter.

CodeRedAlert skrev:
Ni män är undermåliga helt enkelt, på så många sätt. Självklart finns det enstaka undantag men de hittar vi snabbt och tar hand om.

Ska ni använda dem som spermadonatorer? :mrgreen:

20 maj 2010, 08:00
Medlem
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:
Jag ser det här som ett tydligt bevis för att kvinnor helt klart är mer kompetenta på de flesta områden och vinner över män - dagligen.

Ni är iaf mer kompetenta på barnafödande. :lol:
Missade du hennes sarkasm helt?
Jag tyckte den var skönt slående mot er.

20 maj 2010, 12:51
Medlem
Ufo skrev:
Missade du hennes sarkasm helt?
Jag tyckte den var skönt slående mot er.

Inte alls. :mrgreen:

20 maj 2010, 15:18
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag fattar faktiskt inte.

Ponera att det existerar en viss skillnad överlag om man slår ihop riktigt stora befolkningsgrupper med människor ur olika ursprung och mäter deras intellekt. Några grader hit eller dit på en IQ-skala säger inte mycket när det kommer till kritan. Den mätbara delen av intellektet är en försvinnade liten del av hela den kapacitet en människa kan besitta.

Vad är det som är så otroligt viktigt i det här?
Det finns inget i det här som säger att vi måste minimera invandringen eller annat som ni förespråkar.
Tvärtom måste vi då öka den för att ta hand om de stackars mindre vetande, om man ska gå efter er övertygelse.

Vad är det du inte fattar? (eller inte vill accepetera) Att de svarta afrikanernas lägre intelligens (som kollektiv betraktat)är orsaken till deras misslyckanden och skrala prestationer (som kollektiv betraktat) i alla de länder de bebor, från det svarta Afrika, över till Haiti och alla andra länder i världen?
Att skylla enbart på diskriminering är bara naivt känslomässigt önsketänkande, man måste se sanningen i vitögat för att därifrån fundera på hur man skall gå vidare..att negrer har en något lägre intelligensnivå än andra folkslag kan de inte rå för..likaväl som enskilda individer inte kan rå för att deras intellektuella förmågor är lägre än andras och därigenom skapar svårigheter för dessa individer gällande utbildning, arbete och därmed möjligheter till försörjning.

Eftersom vita folk hela tiden skuldbeläggs och deras påstådda diskriminering av de svarta också påstås vara hela orsaken till negrernas situation i världen, kan det vara på sin plats att poängtera att den största orsaken INTE är någon "diskriminering" utan orsaken är deras egen bristande förmåga (vilket de, återigen, inte kan hjälpa)

Klart vi måste minska invandringen av negrer från Afrika, se bara hur det går för tex somalierna och gambianerna i Sverige..inget vidare va? och svenska skattebetalare tvingas att försörja dom och ge dessa människor en standard skyhögt över vad de skulle ha hemma i Afrika utan någon motprestation..men det är väl förstås enbart på den strukturella diskriminering de blir utsatta för i Sverige...aldrig deras eget fel... :roll: de smarta svarta som finns borde stanna hemma och bygga upp Afrika istället för att sticka till väst.

23 maj 2010, 23:53
Medlem
Vilket hopplöst BULLSHIT du slänger runt dig med, Orion.

Jag har inget överseende med vita, klenintellektuella killar med mindervärdeskomplex.
*chop chop av med snoppen*

Du kommer inte behöva den.

24 maj 2010, 01:16
Medlem
CodeRedAlert skrev:
*chop chop av med snoppen*

:lol:

24 maj 2010, 01:46
Medlem
Orion har rätt i att smarta svarta borde stanna kvar i Afrika och bygga upp sina hemländer istället för att leva på bidrag i västvärlden. Överhuvudtaget borde väst satsa de pengar man idag slänger ut på "integration" i Afrika istället.

I övrigt är det smarta killar som begriper sammanhangen kring invandringen. De lite mindre smarta köper bara PK-propagandan rakt av. Det är de senare vi behöver göra *chop chop* på. :mrgreen:

24 maj 2010, 06:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.