Ny tråd Svara på tråd  [ 71 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Ser du normal eller hjärnskadad ut? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Ser du normal eller hjärnskadad ut?
Josef3, du framstår inte alls som den civiliserade überklasspojke du annars så gärna vill utge dig för att vara i den här tråden. Du är bara bitter och tragisk. Jag fattar inte hur du orkar vara så förbannad på allt och alla hela tiden. Kanske har du lite för mycket fritid sedan du tröttnat på att spela wow?

Är du arg för att du tvingas bo med dina föräldrar? Jag skulle nog inte heller vara så munter om jag var du.

Men att säga att vi med Asperger nödvändigtvis är fula och ser hjärnskadade ut är att gå för långt tycker jag. Du har ingen koll, det märks.

22 februari 2010, 02:20
Avslutat konto
Aspergare är äckliga stalkers och flertalet ser hjärnskadade ut. Det är min erfarenhet av er.

22 februari 2010, 07:03
Medlem
Josef3 skrev:
Aspergare är äckliga stalkers och flertalet ser hjärnskadade ut. Det är min erfarenhet av er.

Oss menar du väl.

22 februari 2010, 08:16
Avslutat konto
Jag är inte en av er. Jag är narcissist med lätta drag av asperger.

22 februari 2010, 09:56
Avslutat konto
Jag ska sluta besöka forum för aspergare. Känns som att en del av mitt livsmål är att bekämpa aspergerpersoner och högfungerande autister. Jag är verkligen inte som er.

22 februari 2010, 10:10
Medlem
Ufo skrev:
Josef3 skrev:

Oss menar du väl.

Josef3 (liksom några andra här) har uttryckligen tagit avstånd från "aspergerkollektivet". Du vill bara provocera.

22 februari 2010, 11:55
Medlem
Sanive skrev:
Ufo skrev:
Josef3 skrev:

Oss menar du väl.

Josef3 (liksom några andra här) har uttryckligen tagit avstånd från "aspergerkollektivet". Du vill bara provocera.

Fel. Det var inte bara en provokation, det var också ett konstaterande. Josef3 har liksom de flesta andra här AS i sina papper.
Och Josef3 är en av de som pratar mest om kollektivets existens, inkl det inlägg jag citerade.

22 februari 2010, 12:14
Medlem
Josef3 skrev:
Det är min erfarenhet av er.

Jag tycker att du verkar vara riktigt förvirrad Josef3.

22 februari 2010, 16:47
Medlem
sugmundfreud skrev:
Josef3 skrev:

Jag har ingenting i mitt utseende som antyder att det är "fel" på mig, bortsett från narcissistens arroganta hållning emellanåt.

Samma här, för den som inte har förmågan att se autistdragen = 95 % av befolkningen typ.

Bild

Denna, min uppsyn och attityd, retar gallfeber på folk och har så gjort sedan jag var en liten pjuklarv. På bilden är jag cirka 21 år gammal. Det var innan jag blev psykotisk. Helt ren, orörd, omedicinerad.

Jag har utvecklat allt svårare tics med åren, medicinbiverkningar, psykoser, vrede med mera har satt sina spår. Men ändock passerar jag som normal i de flestas ögon. Trots dålig kroppshållning och ryckningar både i ansikte och kropp.

fin faktiskt.. hur ser du ut idag?

22 februari 2010, 23:18
Medlem
maxiebraxie skrev:
fin faktiskt.. hur ser du ut idag?

50 kilo tyngre och med en galen blick. Har tappat håret också, har några testar kvar av mitt tjocka hårsvall. Borde ta livet av mig, men vill hellre döda andra.

Bild

Jag brukar ibland sminka mig som John Wayne Gacys alter ego, Pogo the Clown. jag har ju kroppen för det, så why not liksom.

22 februari 2010, 23:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 71 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.