| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: MusikFilm, någon gång per år kan det bli. Dataspel, Ibland när jag behöver dämpa surret i hjärnan. Musik, jodå flera gånger i veckan. Men jag ser inte NYTTAN med det, det är kuriosa inget viktigt.

|  
			| 13 februari 2010, 17:38 |  |  
		|  |  
			| rdos Medlem 
                				   |   Re: MusikNej, egentligen inte. Jag lyssnar på musik i underhållningssyfte, eller på dans. Tittar på TV, går på bio eller spelar dataspel gör jag i stort sett aldrig.

|  
			| 13 februari 2010, 17:42 |  |  
		|  |  
			| Krigarn Medlem 
                				   |   Re: Musik

|  
			| 13 februari 2010, 17:48 |  |  
		|  |  
			| Krigarn Medlem 
                				   |   Re: Musik...och du läser aldrig annat än rena fakta? Grattis - du är en obildad bonnläpp.

|  
			| 13 februari 2010, 17:51 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: MusikInte viktigt för samhällets utveckling. Men kan vara nog så viktigt för den enskilde individen.

|  
			| 13 februari 2010, 17:56 |  |  
		|  |  
			| Krigarn Medlem 
                				   |   Re: MusikInte viktigt för samhällets utveckling??  Har du hört talas om Zola, Ivar Lo, Strindberg, Solzjenitsyn, Sartre, Camus etc ad inf...? För att inte tala om Bibeln, de gamla grekerna...

|  
			| 13 februari 2010, 18:13 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: MusikTror jag hört folk tjafsa om någon Stridberg. Bibeln är en sagobok till en religion som växte som mest när folk fortfarande inte kunde läsa. Grekerna har en central roll i matematiken.

|  
			| 13 februari 2010, 18:25 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: MusikStridberg     .

|  
			| 13 februari 2010, 18:34 |  |  
		|  |  
			| Krigarn Medlem 
                				   |   Re: MusikMenar du att ovanstående inte påverkat samhällsutvecklingen? 

|  
			| 13 februari 2010, 18:40 |  |  
		|  |  
			| rdos Medlem 
                				   |   Re: MusikJa, men det visste du ju redan?   

|  
			| 13 februari 2010, 18:41 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |