Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Liebert kan inte vara riktigt klok... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Liebert kan inte vara riktigt klok...
Josef3 skrev:
Både pågrund av raslig underlägsenhet och pågrund av sin AS.
han har inte AS, han är NT.

31 januari 2010, 04:13
Avslutat konto
Ufo skrev:
Josef3 skrev:
Både pågrund av raslig underlägsenhet och pågrund av sin AS.
han har inte AS, han är NT.

Haha skojar du med mig? Varför i helvete skulle någon med AS vilja vara på ett AS-forum där en NT bestämmer?

31 januari 2010, 04:19
Medlem
AFAFAF - det enda jag har att säga om AF är att jag inget har att säga om AF...

...förutom att ****** lider av akut floskeldiarré och denna vid namn nämnda floskelfabrikörs ord är som gaserna producerade av tarmfloran i det kroniskt läckande tarmsystemet som ****** inte bara kan liknas vid utan också är. Som den Only Sane Man jag är har det fallit på min ytterst lika olyckliga som ofrivilliga lott att informera de bajsätande getknullarna (ett epitet av mig ej uppfunnet ity att jag blott ett min Herres käril är) som ****** beundrare utgör om deras falska idols sanna natur.

Sammanfattning:
BAJS!!!

31 januari 2010, 04:23
Medlem
Ufo skrev:
han har inte AS, han har NT.

fixed :ugeek:

31 januari 2010, 04:25
Medlem
Josef3 skrev:
Haha skojar du med mig?
Nä jag skojar inte.
Josef3 skrev:
Varför i helvete skulle någon med AS vilja vara på ett AS-forum där en NT bestämmer?

Det tycker jag att du beskriver mycket bättre än mig många gånger. hehe

31 januari 2010, 04:40
Medlem
Utfallet av detta rabalder kan bli en eller flera av punkterna nedan.

1. Liebert tröttnar/drabbas av påföljder och stänger ner aspergerforum.se. Vilket vore oerhört synd med tanke på vilken potential en sådan mötesplats har, och synd med tanke på hur mycket den betytt och betyder för många människor.
2. Aspergare får ännu sämre rykte om sig och bilden av att aspergare inte klarar sig själva förstärks eftersom de nu visat att de inte kan föra sansade diskussioner. Ännu fler kommer att anse att aspergare ska behandlas som osjälvständiga vårdobjekt.
3. OA skadas. Då flertalet OA-medlemmar också skriver på aspergerforum.se så är det nog många mindre aktiva forumläsare som sammankopplar de två. OA får virrpannestämpel. Jag ser inte att någon skulle tjäna på det, oavsett om vad man tycker om OA:s utformning.
4. Aspieforum.se blir mer och mer betraktat som ett forum vars existens är baserat på ett motstånd mot aspergerforum.se. Jag antar att det inte är det som är forumgrundarens syfte med detta forum. Det gör i så fall aspieforum.se till en mer bräcklig skapelse utan eget mål och syfte.
5. rdos skadar både sig själv och andra aspergare med detta rabalder. Det är ingen som tjänar på det, i synnerhet inte vi som vill ge en annan bild av asperger än den som ges av omsorgen och vissa av de mer etablerade autismrörelserna.
6. Vi tröttnar på allt vad forum heter och därmed förlorar vi mycket av det som byggts upp tack vare kontakter som knutits i bägge forumen och via OA.
Bottom line: Detta är bara destruktivt för alla inblandade. Såväl frivilligt som ofrivilligt inblandade.

Jag hoppas dock att jag har kapitalt fel.

Snälla rdos lägg ner detta. Alltsammans är bara destruktivt.

31 januari 2010, 12:47
Medlem
Kristofer skrev:
Snälla rdos lägg ner detta. Alltsammans är bara destruktivt.

Hmm. I morse hade jag avancerade planer på att ta en riktigt gruvlig hämnd med en websida där jag skulle publicera alltihop med utdrag ifrån PM och en riktigt hatisk, satirisk text om AF, Liebert och vadofis. Men jag antar att jag lägger ned även om Liebert är en riktigt skit som inte tar bort inlägget ifråga.

31 januari 2010, 15:25
Medlem
Jobba på din artikel istället.

31 januari 2010, 16:02
Medlem
Kristofer skrev:
Jag hoppas dock att jag har kapitalt fel.
Det hoppas jag också.
Men du har en skarp analys jag inte kan vifta bort.

31 januari 2010, 16:12
Medlem
Kristofer skrev:
Jobba på din artikel istället.

Läste http://www.aspergerforum.se/helt-ok-att ... 12831.html och fick elaka tankar iom att jag har utgivningsbevis för min sajt. :twisted:

Men, nej, jag har inte tid med en vendetta emot Liebert just nu. Dessutom är tråden på AF låst (och försvinner snart utom synhåll om ingen låser upp den), och vadofis verkar ha stuckit igen.

31 januari 2010, 16:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.