Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Jag konfronterade min stalker 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag konfronterade min stalker
Ufo skrev:
Nu verkar det som om jag fått en alldeles EGEN stalker.
Som letar rätt på allt jag skrivit på nätet 15 år bakåt. vem jag är IRL och rubbet.
För att sedan dumpa all info h*n har hittat på mig.

Å fan :lol: . Ja, vad ska man känna? Jag skulle bli irriterad, känna mig illa till mods. Men jag är ju väldigt paranoid.
Är det en Aspergerstalker du har? Vet du vem det är?

9 februari 2010, 11:36
Medlem
sugmundfreud skrev:
Å fan :lol: . Ja, vad ska man känna? Jag skulle bli irriterad, känna mig illa till mods. Men jag är ju väldigt paranoid.

Varför bli irriterad när någon vänder sin uppmärksamhet till en?
Min paranoia har ju stoppat mig att sprida sånt jag inte vill skall komma fram, så det borde inte finnas något som gör mig illa till mods heller.

Ja det är en aspiestalker, och jag vet vilket nick personen har.

9 februari 2010, 11:55
Medlem
Ufo skrev:
sugmundfreud skrev:

Varför bli irriterad när någon vänder sin uppmärksamhet till en?

Jag har lite svårt att hantera andras illvilja. En stalker är illvillig.

Ufo skrev:
Min paranoia har ju stoppat mig att sprida sånt jag inte vill skall komma fram, så det borde inte finnas något som gör mig illa till mods heller.
Det låter bra det. Grejen är bara den att en stalker nöjer sig inte nödvändigtvis med att bara sprida dina texter, utan den kan även förfalska citat och lägga till saker själv så att man framstår som helt skev och mongoloid. I syfte att reta en, så klart.

Ufo skrev:
Ja det är en aspiestalker, och jag vet vilket nick personen har.

Aha.

9 februari 2010, 12:23
Medlem
Ufo skrev:

Det behöver inte vara helt dåligt med paranoia isf ;)
Fast att man inte har något saftigt liggande på internet kan ju betyda att man är tråkig också.. :(

btw.. jag har inte fått besök av Josef3 ännu ... :D

()

9 februari 2010, 12:56
Medlem
sugmundfreud skrev:
Grejen är bara den att en stalker nöjer sig inte nödvändigtvis med att bara sprida dina texter, utan den kan även förfalska citat och lägga till saker själv så att man framstår som helt skev och mongoloid. I syfte att reta en, så klart.

Äh de får sprida vad som helst om en, bara de inte sprider sanningen.

9 februari 2010, 16:59
Medlem
Ufo skrev:
Äh de får sprida vad som helst om en, bara de inte sprider sanningen.

Ja, sanningen är förvisso ofta det värsta, långt värre än vad någon kan hitta på, rätt inställning!

9 februari 2010, 19:03
Avslutat konto
Ufo skrev:
Nu verkar det som om jag fått en alldeles EGEN stalker.
Som letar rätt på allt jag skrivit på nätet 15 år bakåt. vem jag är IRL och rubbet.
För att sedan dumpa all info h*n har hittat på mig.

Hur känns nu det här? Jo jag känner mig mest bara tillfredställd.
Det är kul. Roligast är när det vaskas fram riktigt gamla tokigheter man hade glömt bort att man skrev.

Hursomhelst så får jag en följdfråga på det här, vem är mest narcissistisk jag eller Josef3?
Vad skall en narcissist känna av att bli "spanad på"?

En narcissist kan känna tillfredställelse men också, om personen som gör det är "ovärdig" i narcissistens ögon, stark vrede.

Narcissister ser t.ex oftast fula och äckliga människor som just "värdelösa". Killen som stalkat mig är en ärketönt, en sån man inte skulle vilja bli sedd med i samma rum. Därför anser jag att det han gjort är en grav kränkning av mig.

Det är BARA aspiestalkers som arkiverar saker på internet på det där sättet. Det är uteslutande ett aspergerdrag. En stark anledning till att jag HATAR dessa vidriga små MISSFOSTER utan social kompetens.

9 februari 2010, 19:06
Medlem
Min paranoia tillåter mig inte att skriva i den här tråden just nu.

10 februari 2010, 05:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Som gäst saknar du privilegier.