Incognita, du borde testa ändå och du behöver inte oroa dig för att dom ska dö, och är man jätterädd för det kan man väl sitta på golvet, eller i en säng eller soffa så kan dom inte skada sig. Jag tror många överdriver deras ömtålighet xD
Ny burinredning. Egentligen är det väl ganska lika jämt; skillnaden är väl bara att sakerna är placerade olika och att det är olika sorters kartonger. Jag tycker att det är enklast med sådant som man endast använder en gång och sedan slänger. Det blir kanske lite tråkigt, jag vet inte? Men Yoshi verkar tycka att det duger iaf.
Äntligen sommar! Nu kan jag börja plocka in växter utifrån, mestadels till undulaterna men Yoshi (hamstern) brukar också få lite saker; även om det inte är lika mycket. Plockade in lite blåbärsris och det verkade hon uppskatta. Hon plockade på sig en hel del i kinderna, jag vet inte om det skulle användas som bomaterial eller för att ätas men hon blev helt galen när hon fick det xD
Har tröttnat på buren. Den känns liten och dom där metallpinnarna är ivägen och gör mig galen! xD Jag vill verkligen ha ett 720liters akvarium till henne (200*60*60). Har man det borde man slippa använda ett fult gallertak/lock då hon ändå inte skulle lyckas ta sig över kanten. Men jag vet inte vad man skulle ställa ett sånt akvarium på?