Jag är gud. Jag är allsmäktig ,jag befinner mig överallt samtidigt, Jag är solen , jag är himlen ,jag är alpha jag är omega. Böner ser jag helst att ni skickar via PM.
17 september 2011, 14:49
Schueberird
Medlem
Re: Skriv dina tankar
Ät inte för många bara, en gud med gaser vill ingen ha.
17 september 2011, 15:12
Axolotl
Medlem
Schueberird skrev:
Hedning! Akta dig när det åskar nästa gång. Det kanske går så här dåra.
17 september 2011, 16:42
Zombie
Moderator
Schueberird skrev:
Är det inte därför de rider P-gaser? För att slippa höra sina böner? Och så ser världen ut som den gör.
17 september 2011, 17:08
mogfelat
Medlem
dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar dina tankar
17 september 2011, 17:46
Axolotl
Medlem
Jag har tröttnat på att vara gud. Min nya tanke är att jag är en silverfisk.
17 september 2011, 17:53
Schueberird
Medlem
Zombie skrev:
Schueberird skrev:
Är det inte därför de rider P-gaser? För att slippa höra sina böner? Och så ser världen ut som den gör.
17 september 2011, 18:21
Guldhamster
Medlem
Jag fick detta i min mail på YouTube. Undrar varför.
Ganska passande för min sinnesstämning just nu. Det jag ser framför mig är en massiv polisstat under regngrå skyar där jag syns på gigantiska skärmar flankerade av enorma blodröda flaggor på husfasaderna talandes till det nya Europa. En slutgiltig fascistisk återfödelse där varje uns av dagens själlösa samhälle raderats ut och folk uppmuntras att söka inre lycka istället genom att dyrka staten, Führern och ägna sig åt de traditionella konstarterna.
17 september 2011, 23:25
Mitzi
Medlem
Google[Bot] skrev:
Jag är gud. Jag är allsmäktig ,jag befinner mig överallt samtidigt, Jag är solen , jag är himlen ,jag är alpha jag är omega. Böner ser jag helst att ni skickar via PM.
Respekt, Fader! Men det låta såsom något ur skriften/biograffilmen "2001 – Ett rymdäventyr" nämligen "2010 - Andra rymdodyssén". Haver I studerat den skriften av Arthur C. Clarke? HAL-9000?
Given mig bara en uppenbarelse vad gäller postadressen alt. faxnummer till Er Fader. Eller kunna jag öfverlåta det heliga PM:et till någon av Herrens Ärkisar: Mikael, Gabriel, Rafael eller Umbriel?
18 september 2011, 02:30
mogfelat
Medlem
Kermit has a permit to go to Örgryte. Kermit har tillstånd att åka till Ipswich.
Kermit has a rear view mirror fetisch. Kermit har en backspegelfetisch.