Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Liebert kan inte vara riktigt klok... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Liebert kan inte vara riktigt klok...
Savanten Svante skrev:
Men vad fan menar liebert då?

Enkelt. Han menar att han inte tänker radera inlägg som bryter emot svensk lag, utan hotar istället med HMF för de eventuella inlägg jag skulle ha skrivit som han då kan utlämna. Så fattar jag iaf hans resonemang.

30 januari 2010, 22:18
Medlem

POWER TO THE ONE WHO DOESNT WANT IT!

30 januari 2010, 22:18
Medlem
rdos skrev:
Savanten Svante skrev:

Enkelt. Han menar att han inte tänker radera inlägg som bryter emot svensk lag, utan hotar istället med HMF för de eventuella inlägg jag skulle ha skrivit som han då kan utlämna. Så fattar jag iaf hans resonemang.

Så om han blir polisanmäld så skall han försvara sig med att slänga upp ännu mer som han kan få böta för :shock:
Jag antar att det är en kommunikationsmiss någonstans, för så korkat kan det inte vara.

30 januari 2010, 22:26
Medlem
Ufo skrev:
rdos skrev:
Savanten Svante skrev:

Så om han blir polisanmäld så skall han försvara sig med att slänga upp ännu mer som han kan få böta för :shock:
Jag antar att det är en kommunikationsmiss någonstans, för så korkat kan det inte vara.

Tror du inte?

Citat:
Citera:
rdos skrev:
Nu är det ju så att det i första hand är DU, som forumägare, som kommer att få stå till svars för att du inte rensar ut inlägg som bryter emot svensk lag. Vad jag eventuellt skrivit på forumet hör liksom inte hit öht.

Tvärtom är dina tidigare inlägg högst relevanta om myndigheterna skall ta ställning till sanningshalten i det inlägg du ämnar polisanmäla. Jag välkomnar en sådan granskning.

Citat:
Citera:
rdos skrev:
Sanningshalt? Du behagar skämta. Det handlar om ett inlägg med grova förolämpningar. Sådant kallas för förtal i brottsbalken. Som forumägare är du ansvarig för vad folk skriver. Även det jag skriver, även om du inte själv inser det.

Låt oss då se vem dina inlägg faller tillbaka tyngst på. Jag har väldigt lite att förlora på att bli granskad i sömmarna ska du veta.

30 januari 2010, 22:30
Medlem
wow..

Vågar han inte slänga ut dig på riktigt?

30 januari 2010, 22:34
Medlem
Savanten Svante skrev:
wow..

Jag kan ju få postningsförbud för att jag röjer PM, men det ju isf för en god sak. :mrgreen:

Är man admin och medvetet bryter emot lagen så är det nästan ens plikt att visa upp bevisen för andra.

Som det ser ut lär jag ju inte komma längre med honom.

30 januari 2010, 22:37
Medlem
Helt rätt.

When they kick at your frontdoor, how you gonna come?

30 januari 2010, 22:39
Avslutat konto
Liebert är en undermänniska. 168 cm dvärg med hippieskägg och ovårdat långt hår, kaffehud och rynkor.

30 januari 2010, 22:50
Medlem
Josef3 skrev:
Liebert är en undermänniska. 168 cm dvärg med hippieskägg och ovårdat långt hår, kaffehud och rynkor.

Jävligt onödigt.

Kan du inte slänga upp en bild på dig själv istället så alla får se vilken övermänniska du är?

31 januari 2010, 02:16
Avslutat konto
Krigarn skrev:
Josef3 skrev:

Jävligt onödigt.

Kan du inte slänga upp en bild på dig själv istället så alla får se vilken övermänniska du är?

Han är en ful skitmänniska. På vilket sätt förändras det av att jag skulle lägga upp en bild på mig själv? Folk som Liebert borde inte få vistas ute i dagsljus. Både pågrund av raslig underlägsenhet och pågrund av sin AS.

31 januari 2010, 02:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.