Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Personlighetsstörningar, igen
Författare |
Meddelande |
chilehead
Medlem
|
Re: Personlighetsstörningar, igen
loul är inte nisse eller ens han och lär inte känna till josef
|
29 januari 2010, 01:42 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Om dom synska och överintelligenta skitskallarna hade hållit käften hade man kunnat dra vissa slutsatser av mitt välkomnande, men se, det förstod de inte.
|
29 januari 2010, 02:18 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Är ni skitskallar, små vänner?
|
29 januari 2010, 06:20 |
|
|
Sanive
Medlem
|
Det hojtas troll för mindre. Om man inte kan hantera lösa anklagelser ibland så finns det inte många platser på internet att röra sig i. Aspergerforum kanske passar bättre.
|
29 januari 2010, 09:16 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
29 januari 2010, 12:22 |
|
|
loul
Medlem
|
Ok, jag blir lite rädd nu jag läser det här.... Jag visste inte att det fanns nåt problem mellan Nisse och Josef. Annars skulle jag inte ha reagerat.... Jag heter Loul, jag är en TJEJ från Holland, jag har bott i Sverige sedan juni 2009, och jag hoppas att trivas bra här på detta forummet... Jag känner Chilehead och några andra från ADHD forumet. Jag ber dig om ursäkt Josef.
|
29 januari 2010, 12:47 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
För vad? Det är han som ska be om ursäkt för att han ständigt beter sig som en idiot.
|
29 januari 2010, 12:57 |
|
|
Flia
Medlem
|
loul: Stämningen här är inte som på ADHD-forumet. Men det finns trådar där man kan prata om det man vill ändå. Och du lär dig snart att ignorera vissa medlemmars inlägg.
Det finns ändå ett visst värde att vistas här om man vill veta mer om AS.
|
29 januari 2010, 13:20 |
|
|
loul
Medlem
|
Jag har bara ingen lust att bråka med nån... som du säger Flia, vill jag få lite information om Asperger. Så det är det jag ska göra: titta runt lite här och kanske lära känna några trevliga människor. Kul att träffas iaf!
|
30 januari 2010, 13:47 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
En holländare som skriver "iaf", och i övrigt uttrycker sig på närmast perfekt svenska efter att ha bott här i 6 månader, haha. Ja säkert att jag tror på det.
Visst att holländska och svenska liknar varandra men på 6 månader lär sig ingen så bra svenska.
|
30 januari 2010, 20:37 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|