Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Oslobombarens identitet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Oslobombarens identitet
Orion skrev:
Alla invandringskritiker är kommer efter tragedin i Norge härmed betraktas som potentiella massmördare. Julafton för det politiskt korrekta etablissemanget alltså.

SD är politiskt korrekt idag.
Sluta larva dig med en offerkappa som inte existerar.

26 juli 2011, 23:53
Medlem
Jag börjar bli otroligt trött på fenomenet,den vite förorättade mannen som utsätts för en massa oförrätter hela tiden.HBT,feminism,stenskott på den nya BMWn,en gång så såg han en blatte,sossarna...buhuhhhh.

29 juli 2011, 10:03
Medlem
Sedan har vi böghamster.
The manganazi.

29 juli 2011, 10:06
Medlem
Såg ni jag var elak mot en bög.
Det är inte PK,alltså är jag godkänd.

29 juli 2011, 10:08
Moderator
Orion skrev:
Zombie skrev:
Passa i så fall på och känn efter hur det känns att vara förföljd.

Det är iofs ingenting "nytt" bara att det kommer bli värre nu efter det som hänt.

"Förföljd". Han. Har ni hört. Ganska oerhört va.

I fjol vid jul då grisa min ko,
    då drunkna min märr uti solsken.
    Jag sadla min stövel och smorde min häst
    och sporra dem bant jag på öra.
    - Jag låg och jag satt, jag drömde var natt,
    jag drömde den visan var bakvänt satt.

ur Bakvända visan

29 juli 2011, 13:58
Medlem
Orion skrev:
Alla invandringskritiker är kommer efter tragedin i Norge härmed betraktas som potentiella massmördare. Julafton för det politiskt korrekta etablissemanget alltså.
Titta på andra sidan av myntet en gång.
Alla muslimer betraktas som potentiella självmordsbombare av invandrarkritikerna.

Vad är skillnaden?

29 juli 2011, 14:49
Medlem
Ufo skrev:
Orion skrev:
Alla invandringskritiker kommer efter tragedin i Norge härmed betraktas som potentiella massmördare. Julafton för det politiskt korrekta etablissemanget alltså.
Titta på andra sidan av myntet en gång.
Alla muslimer betraktas som potentiella självmordsbombare av invandrarkritikerna.

Vad är skillnaden?

Det är inte sant, inga seriösa invandringskritiker inbillar sig att alla muslimer är potentiella självmordsbombare. Vad som dock är fullkomligt självklart är att om Sverige ger hem åt hundratusentals muslimer, varav många icke läskunniga och med minimala möjligheter till anpassning i samhället, så ökar risken att vi får militanta islamister på köpet. Det räcker bara om ett fåtal av dom i Sverige är en potentiella terrorister för att vi ska vara mycket illa ute.

29 juli 2011, 15:09
Medlem
Buuhuhuhuu!
PK-överallt.
*snyft*
*hulk*
*fräääs*

29 juli 2011, 15:16
Medlem
Bild

29 juli 2011, 15:17
Medlem
Sedan är jag tveksam till den rådande teorin om att vår civilisation uppstod i Europa på grund av den vite mannens totala överlägsenhet på alla områden.Denna uppfattning verkar vara väldigt vanligt förekommande.
Det är värt en en egen tråd någonstans.

29 juli 2011, 15:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.