Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
En riktig karl 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: En riktig karl
antikropp skrev:
Bild

Det där då? Man eller kvinna?

Han så jävla sjukt kort i verkligheten.

11 februari 2011, 21:04
Medlem
Bästa propagandaaffischen i Sveriges historia?

11 februari 2011, 21:06
Medlem
Är Hoa en dvärg eller en hobbit?

11 februari 2011, 21:08
Medlem
Google[Bot] skrev:
Är Hoa en dvärg eller en hobbit?

Dvärg naturligtvis!

Bild

11 februari 2011, 21:09
Medlem
Jag lutar mer åt skäggig hobbit.

11 februari 2011, 21:10
Medlem
Vad är en riktig karl? Rent kroppsligt har jag en rätt konventionell uppfattning:

Arnold:
http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2009/01/conan.jpg

Zeus:
http://blogg.passagen.se/dreamwitch66/resource/zeus.jpg

Dolph:
http://www.vk.se/uploaded/image/2009/3/17/dolph440_447260a.jpg

11 februari 2011, 21:18
Medlem
Google[Bot] skrev:
antikropp skrev:
Bild

Det där då? Man eller kvinna?

Han så jävla sjukt kort i verkligheten.

Ska du bli flerfaldig mästare i tyngdlyftning kan du inte ha en kroppsbyggnad som Stig-Helmer. Det är både tekniskt och anatomiskt omöjligt.

12 februari 2011, 08:46
Medlem
Han kan ha hur mycket guld hemma som helst men han är fortfarande en hobbit.

12 februari 2011, 11:50
Medlem
Har/hade en kompis som var skogsmästare, har inte sett människan på många år,
han hamnade i branchen jakt resor till Ryssland. Den tuffaste jakten han bjöd in mig till
gick till på följande, när du kom fram så hade de en välkomstvodkafest till jakt
deltagarnas ära. På morgonen så fick du dina vapen, eftersom det var i snåriga områden
så var jaktvapnen en kalshnikov AK-47 och en stor jaktkniv. Jaktkniven var huvudvapnet,
AK-47an använde du i nödfall för det ansåg ryssarna var omanligt, det var kniven som gällde.
Hellre än att bli kallad för "liten fröken" i ryssland så avböjde jag erbjudandet för inte
fan klarade jag av att ta kål på en flera hundra kilos vildsvinsgalt med kniv! han skull
plöjt ner mig en halvmeter i backen :lol: . Men en riktig karl hade nog inte tvekat.
Nu är jag äldre och hårdare och skulle inte ha tvekat haha 8-)

14 februari 2011, 20:03
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Har/hade en kompis som var skogsmästare, har inte sett människan på många år,
han hamnade i branchen jakt resor till Ryssland. Den tuffaste jakten han bjöd in mig till
gick till på följande, när du kom fram så hade de en välkomstvodkafest till jakt
deltagarnas ära. På morgonen så fick du dina vapen, eftersom det var i snåriga områden
så var jaktvapnen en kalshnikov AK-47 och en stor jaktkniv. Jaktkniven var huvudvapnet,
AK-47an använde du i nödfall för det ansåg ryssarna var omanligt, det var kniven som gällde.
Hellre än att bli kallad för "liten fröken" i ryssland så avböjde jag erbjudandet för inte
fan klarade jag av att ta kål på en flera hundra kilos vildsvinsgalt med kniv! han skull
plöjt ner mig en halvmeter i backen :lol: . Men en riktig karl hade nog inte tvekat.
Nu är jag äldre och hårdare och skulle inte ha tvekat haha 8-)

Jag såg en dokumentär om den ryska armen i Tjetjenenien, de sköt ihjäl varandra och förolyckades i festliga stridsfordons olyckor eftersom de väldigt ofta var väldigt fulla.
Tjetjenerna bytte också till sig vapen och ammunition mot sprit.
Ryssar har ett problematiskt förhållande till vapen och sprit för att sammanfatta.
Under andra världskriget slog hela kompanier ut för att de drack giftig kylarsprit.

14 februari 2011, 22:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.