Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Modern balett/Contemporary! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Naturligtvis.


4 oktober 2013, 16:39
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Hah, nu kom jag på det: Mannen kan raka av sitt skägg, vilket inte kvinnan kan, eftersom hon INTE HAR NÅGOT SKÄGG.


4 oktober 2013, 16:39
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
:?
Nja. Det där är en av de seglivade myterna kring den NATURLIGA kvinnokroppen och dess beskaffenhet. Många kvinnor har ta mig fan skägg. Och ännu fler har det när de blir tillräckligt uråldriga. Skäggstrån alltså.

På sant.


4 oktober 2013, 16:42
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
För att inte tala om mustasch.

;)


4 oktober 2013, 16:46
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
DOG DU AV CHOCK?!


4 oktober 2013, 16:55
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
:04: Jag håller på och steker bacon. Jag håller på med viktiga mansgrejer.

CodeRedAlert skrev:
:?
Nja. Det där är en av de seglivade myterna kring den NATURLIGA kvinnokroppen och dess beskaffenhet. Många kvinnor har ta mig fan skägg. Och ännu fler har det när de blir tillräckligt uråldriga. Skäggstrån alltså.

På sant.


En naken manshaka och en naken kvinnohaka är inte jämförbara, kvinnan måste blotta mer än så för att komma till samma nivå av nakenhet.


4 oktober 2013, 17:13
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Om en kvinna gör en video om hur hon plockar bort/vaxar bort generande ansiktsbehåring - då är det naket!
Det är nog nästa grej efter att, utan att skämmas, visa upp en naturlig kvinnokropp med hängmage och celluliter.


4 oktober 2013, 17:25
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Kanske Mia Skäringer vågar vara först igen?
Upp med det på Youtube bara!


4 oktober 2013, 17:41
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Ett strå gör inget skägg!


4 oktober 2013, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Modern balett/Contemporary!
Det var klart bättre andra gången jag såg det - och med musiken på den här gången. Jag var även på humör på ett annat sätt nu. Jag gillar det. Dessutom cool miljö, som sagt, och snyggt kameraarbete med spännande vinklar och klipp. Dock förstår jag fortfarande inte varför han sitter på henne vid ett tillfälle; det känns väldigt motsägelsefullt, men kärleken kanske kan vara precis så motsägelsefull (att typ vilja äga det man älskar, men att det inte fungerar?).

Citera:
Sigur Rós gav 16 filmskapare frihet att tolka musiken till albumet Valtari.


Finns de andra 15 bidragen att se någonstans?


5 oktober 2013, 00:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron