Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Nästa
Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
** har lite halvdan koll på vad som skrivs om henne. Tog en vecka för henne att reagera på mitt senaste släpp av känslig info.

Moderator: Zombie
Tog bort namn.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

22 augusti 2010, 20:44
Medlem
Kände du dig som Jack Nicholson i Shining när du yxade dig in?

Gjorde nån nåt coolt samtidigt, typ drog nån oneliner?

22 augusti 2010, 20:48
Medlem
moggy skrev:
Kände du dig som Jack Nicholson i Shining när du yxade dig in?

Gjorde nån nåt coolt samtidigt, typ drog nån oneliner?

Nja, inte direkt. Jag var inte speciellt känslomässigt involverad, med Jack Nicholson har en otrolig entusiasm i den scenen. Något som möjligen kan uppfattas som stämningsfullt är att jag hade M90-kängor och läderjacka på mig.

22 augusti 2010, 20:53
Medlem
Yetin skrev:
Citera:
Att önska livet ur någon som man yxat sig in hos är weird.

Inte om man yxade sig in av en jävligt bra anledning.
Inte weird? Nämn en till person som yxat sig in hos en person när konflikten varit en ekonomisk tvist eller känslomässiga.. Nämn bara en människa utanför filmvärlden helst. ;)

Citera:
Citera:
Att rättegången inte har varit gör det till idioti.

Varför då?
Jag läste flashbacktråden och det är som nån skrev där att du offentliggör din egen brottslighet. Det hjälper inget annat än ev. för att tillfredställa ditt ego. Jag tar för givet att alla svenska medborgare som inte är idioter vill vara ute i det fria.

Snygg vändning de har gjort där btw. Nu börjas det spekulera i om det är du som är psykopaten. Haha, jävla stollar.

22 augusti 2010, 21:27
Medlem
sugmundfreud skrev:
Timeless skrev:

Yup. Att yxa sig in är weird också. Det hade nog det stackars offret inte väntat sig :lol: . Därför tycker jag det är så underbart att han gjorde det. Jag vet att jag säkert tycker fel, men jag har blivit ekonomiskt bedragen, trakasserad och manipulerad av en psykopat själv, så jag gillar inte heller psykopater. Älskar när någon trashar en psykopats spindelnät och avslöjar alltihopa.
Du vet att du säkert tycker fel?
:?

Jo, det är lite weird trots allt. Tyvärr Yetin! Din historia går inte ihop.

22 augusti 2010, 21:34
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Citera:

Inte om man yxade sig in av en jävligt bra anledning.
Inte weird? Nämn en till person som yxat sig in hos en person när konflikten varit en ekonomisk tvist eller känslomässiga.. Nämn bara en människa utanför filmvärlden helst. ;)

Nu är du lite svår med mig...

Timeless skrev:
Citera:
Citera:
Att rättegången inte har varit gör det till idioti.

Varför då?
Jag läste flashbacktråden och det är som nån skrev där att du offentliggör din egen brottslighet. Det hjälper inget annat än ev. för att tillfredställa ditt ego. Jag tar för givet att alla svenska medborgare som inte är idioter vill vara ute i det fria.

Snygg vändning de har gjort där btw. Nu börjas det spekulera i om det är du som är psykopaten. Haha, jävla stollar.

Det är inte kriminellt att önska livet ur nån ju? Eller hur menar du?

22 augusti 2010, 21:39
Medlem
Timeless skrev:
Jo, det är lite weird trots allt. Tyvärr Yetin! Din historia går inte ihop.

På vilket sätt går den inte ihop?

22 augusti 2010, 21:40
Moderator
sugmundfreud skrev:
Timeless skrev:

Yup. Att yxa sig in är weird också. Det hade nog det stackars offret inte väntat sig :lol: . Därför tycker jag det är så underbart att han gjorde det. Jag vet att jag säkert tycker fel, men jag har blivit ekonomiskt bedragen, trakasserad och manipulerad av en psykopat själv, så jag gillar inte heller psykopater. Älskar när någon trashar en psykopats spindelnät och avslöjar alltihopa.

Och vad gör du, Sugis, om det skulle visa sig att "psykopaten" inte riktigt var det hjärtlösa det som du trodde? Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person? Som du har hjälpt att odla sina sämsta sidor, till förfång för flera människors framtid, däribland sin egen?

22 augusti 2010, 21:46
Medlem
Yetin skrev:
Nu är du lite svår med mig...
Precis.. Den är lite weird (svårförstådd).

Yetin skrev:
Det är inte kriminellt att önska livet ur nån ju? Eller hur menar du?

Det är visserligen sant men anledningen för att du postar önskemålet är inte bara för att ordbajsa lite. Det vet du väl för fan bäst själv och oavsett dina avsikter så slutar det sällan där.

Yetin skrev:
På vilket sätt går den inte ihop?
En massa sätt. Vill du ha tips på hur du ska förbättra den?

Senast redigerad av Timeless 22 augusti 2010, 21:52, redigerad totalt 1 gång.

22 augusti 2010, 21:51
Medlem
Citera:
Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person?

Vad är det du tror dig veta som tyder på detta då?

22 augusti 2010, 21:52
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.