Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Sex sex sex sex sex sex
Jag vet faktiskt inte. Varför är du inte det?
|
28 april 2010, 01:08 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jo, min käre Watson, det är så här. BDSM och en hög med sexuella avvikelser är "Aspie sociala" drag, och hör därför ihop. Om någon därför börjar prata om exhibitionism, så är det inte långsökt att samma person även kan ha intresse för BDSM. Det är elementärt, min käre Watson.
|
28 april 2010, 11:20 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Ja, jag är medveten om sambandet. Nu är det ju inte så att jag går runt här hemma iklädd lack och läder och piskar min stackars sambo gul och blå utan det ligger på en betydligt oskyldigare nivå. Dessutom har jag delvis förlorat min anonymitet nyligen vilket gör att jag härmed dementerar allt och skyller det jag skrivit i den här (samt exhibitionisim-) tråden på en demonisk kraft som intog min kropp mot min vilja. I själva verket hatar jag sex och avskyr allt som har med kroppen att göra. Förutom det tycker jag att ni är väldigt dåliga på att dela med er av era sexuella anekdoter. Sätt igång och skriv!
|
28 april 2010, 20:45 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Folk är pryda. Jag försökte göra problem i sex- och samlevnad till samtalsämne i en grupp NT-människor i åldern 30-50 år för någon timme sedan. De skruvade lite nervöst på sig och det blev väldigt tyst. Man kunde tro att AS-människor skulle vara lite mindre hämmade av sådana tabun, men det verkar inte så. Edit: Eller så är det bara jag som tillbringat för mycket tid i psykologsamtal. =)
|
28 april 2010, 20:56 |
|
|
rdos
Medlem
|
Tyvärr. Jag är oxå väl medveten om att olika sexuella avvikelser har relativt låg korrelation med AS/NPF, vilket gör att man inte kan känna sig säker med vad man eventuellt avslöjar. Därför så har jag som huvudregel numera att inte avslöja något, för att undvika att det hamnar på drift. Det borde egentligen göras något slutet forum för detta istället.
|
28 april 2010, 20:59 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jag tror snarare att huvudproblemet är att majoriteten är "NT-sexuella", vilket gör att man inte förstår / uppskattar avvikelser bättre än NTs. Men på BDSM-spektrumet skulle jag nog kalla mig för masochist, men det är inget som jag lever ut precis.
|
28 april 2010, 21:02 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Meh, alla vet ju att Aspergare inte får kuk/fitta . Finns således inget att skriva. Sadistisk trådstart tycker jag, här sitter vi svagsinta, förkastade, trånande efter kuk/fitta, och så ska det tagas för givet att vi idkar samlag i en så hög grad att nämnvärda anekdoter finnes. Nä du.
|
28 april 2010, 22:11 |
|
|
animal
F.d. exec
|
jag har ett tips till dig (!); sluta skämmas/vara generad över din sexualitet, så lovar jag att du kommer 1) må bättre och 2) ha mer tid över till viktigare saker och 3) slippa "problemet" med att upprätthålla ditt rykte på internet (det är du förmodligen ensam om att bry dig om). "heart to heart". det är väl ingen som vill höra om någons normalfrekventa eller lyckade sexliv heller? jag skulle hellre ta del av dina sex- och samlevnadsbekymmer än lyssna på 100 alldagliga fjortistjejers/-killars berättelser.
|
28 april 2010, 22:28 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Men du har ju så fel! Långtifrån alla Aspergare är misslyckade på alla plan som har med relationer att göra. Var har du fått det ifrån? Var kommer Aspergare ifrån förresten? Dyker de upp som svampar ur jorden?
|
29 april 2010, 01:32 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Den här aspergaren är nog resultatet av två andra aspergares nuppa. Många av mina släktingar med, eller också av typ en aspergares och en någotslagsbokstävers. Annars får jag nog hålla med rdos (!) såtillvida att jag inte känner mig bekväm med särskilt privata saker på öppet forum. Att yppa. Att läsa om är ju en annan sak . Knappast i en sluten avdelning heller - på det här forumet, som det är nu.
|
29 april 2010, 01:40 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|