Ny tråd Svara på tråd  [ 71 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa
Ser du normal eller hjärnskadad ut? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Ser du normal eller hjärnskadad ut?
Ufo skrev:
Sjuklig utseendefixering anser jag tillhör NT-kollektivet.
Anser mig stå över sånt.

Jag går på helhetsintryck. Jag är väl fixerad på det sättet att jag föredrar människor vars utseenden reflekterar vem de är.

21 februari 2010, 17:17
Medlem
Josef3 skrev:
Är du dum i huvudet Pemer? Du sitter och hotar mig och påstår att JAG hotat dig? Vilket jag för övrigt inte gjort.

Du är ett äckel och en mes däremot. Såna som du lever ofta sina liv ovetandes om sitt avvikande och nördiga sätt.

Nu får du väl för f-n skärpa dig...! Det där är dina egna projektioner och ingenting annat.

21 februari 2010, 17:20
Avslutat konto
Krigarn skrev:
Josef3 skrev:
Är du dum i huvudet Pemer? Du sitter och hotar mig och påstår att JAG hotat dig? Vilket jag för övrigt inte gjort.

Du är ett äckel och en mes däremot. Såna som du lever ofta sina liv ovetandes om sitt avvikande och nördiga sätt.

Nu får du väl för f-n skärpa dig...! Det där är dina egna projektioner och ingenting annat.

Pemer hotade mig. Han skrev att han "säkrat min identitet" vilket var "skönt" och det kan inte tolkas som något annat än att han hotar mig med någon sorts häxjakt för att jag uttrycker mig alltför kränkande. Jag har aldrig uttalat ett direkt hot mot Pemer och jag kan med stor säkerhet säga att jag inte skulle åka 60 mil eller mer eller vad det kan vara för att "slå sönder hans ansikte". Det är helt och hållet hans egen fabricering.

21 februari 2010, 17:25
Medlem
Josef3 skrev:

Förresten, att antyda saker om folks riktiga identitet är inte tillåtet på forumet. Det gäller nog dig också. Jag fick veta det när jag påstod att jag kände till Carls identitet.

Nej, det är rätt. Du har inte hotat mig. Och jag har inte hotat dig heller. Inte mer än med att jag nu vet vem du är och skulle kunna göra rättssak av fortsatta eller redan befintliga övergrepp. Vilket var det enda det budskapet var avsett att menat att mena. Men även där projicerar du in helt andra saker.

Du är i din fulla rätt att personligen TYCKA att jag är ett äckel och en mes. Det är en helt annan sak att tala om det, inte bara för mig, utan dessutom publikt på det här otillständiga sättet. Det är då man överträder normer och rent teoretiskt än så länge också lagar.

21 februari 2010, 17:35
Avslutat konto
Pemer skrev:
Josef3 skrev:

Förresten, att antyda saker om folks riktiga identitet är inte tillåtet på forumet. Det gäller nog dig också. Jag fick veta det när jag påstod att jag kände till Carls identitet.

Nej, det är rätt. Du har inte hotat mig. Och jag har inte hotat dig heller. Inte mer än med att jag nu vet vem du är och skulle kunna göra rättssak av fortsatta eller redan befintliga övergrepp. Vilket var det enda det budskapet var avsett att menat att mena. Men även där projicerar du in helt andra saker.

Du är i din fulla rätt att personligen TYCKA att jag är ett äckel och en mes. Det är en helt annan sak att tala om det, inte bara för mig, utan dessutom publikt på det här otillständiga sättet. Det är då man överträder normer och rent teoretiskt än så länge också lagar.

Dra nu åt helvete ditt jävla missfoster och sluta förfölja mig här med uppgifter du hämtat från Liebert på aspergerforum. Vilka övergrepp pratar du om? Det här är inte aspergerforum, det är inte heller din autistorganisation. Här är du en medlem precis som jag och om jag vill säga åt dig vilket vedervärdigt, frånstötande äckel du är så är det min fulla rätt. Jag har inte hängt ut dig i någon tidning och jag har inte trakasserat dig genom att hota dig, skicka brev, smyga runt ditt hus, begå hemfridsbrott eller något annat som är olagligt.

Till skillnad från dig håller jag mig inom forumet och här har man rätt att vara anonym. Du däremot kan inte skilja på det här forumet, aspergerforum och ditt eget civila liv. Du är så enormt obegåvad och ful att det verkligen är tragiskt.

Bara för att du lämnar ut din egen identitet hit och dit innebär det inte att du står över forumets regler och har rätt att kräva detsamma av andra. Du äcklar mig.

21 februari 2010, 17:59
Medlem
Nej, det är du Josef som begår ständiga övertramp.

21 februari 2010, 18:04
Medlem
Men man har inte rätt att kränka andra på andra sätt här än andra ställen heller, det verkar inte du fatta?!?!

Svensk lag och samhällets jävla normer och inte DINA egna privata gäller här också! FATTA!!!

21 februari 2010, 18:05
Avslutat konto
Krigarn skrev:
Nej, det är du Josef som begår ständiga övertramp.

Ej juridiska övertramp. Tyvärr din jävla arbetarklassnolla. Jag har ett par advokater i släkten och så länge jag inte hotar någon direkt eller tar mina förolämpningar utanför forumet, genom mail och direktkontakt, så är det inte olagligt att ösa okvädesord över folk på ett anonymt forum.

Det Pemer håller på med är snudd på brott mot personuppgiftslagen däremot. I Lieberts fall är det ett solklart brott redan.

Du kan också dra åt helvete din föråldrade tönt med peniskomplex. Riktiga män har inte asperger.

21 februari 2010, 18:08
Medlem
Pemer skrev:
Nej, det är rätt. Du har inte hotat mig. Och jag har inte hotat dig heller. Inte mer än med att jag nu vet vem du är och skulle kunna göra rättssak av fortsatta eller redan befintliga övergrepp. Vilket var det enda det budskapet var avsett att menat att mena.

Moderator: Jag tycker inte det är lämpligt att gammal skåpmat från Aspergerforum används för att försöka stävja Josef3. På det här forumet har vi inte dagismoderering. Kanske har ledningen annat att säga, men jag säger: Hot om att göra rättssak av saker som sägs här på forumet är malplacerat.

Det här forumet är inte en plattform för att framföra regelrätta hot.

//moderator sugmundfreud

21 februari 2010, 18:17
Avslutat konto
Pemer skrev:
Men man har inte rätt att kränka andra på andra sätt här än andra ställen heller, det verkar inte du fatta?!?!

Svensk lag och samhällets jävla normer och inte DINA egna privata gäller här också! FATTA!!!

Om jag vill säga åt någon att den personen är äcklig så gör jag det. Du är äcklig. Så, nu sade jag det. Du är äcklig. Jag tycker att du är äcklig.

21 februari 2010, 18:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 71 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.