Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Nästa
Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Självmord har en onödigt negativ klang. Jag tror att det finns fler plan av existens och att livet bara är en del.

5 februari 2010, 05:13
Medlem
lillsanna skrev:
Jag tillhör nog vänsterskaran och ändå har jag fått flera varningar, även när det faktiskt var jag som blev påhoppad, så fick jag ta skulden med varning som påföljd. Det var därför jag drog igång frågan om varning den här gången, för jag gillar inte heller moddarnas klara favorisering av en klick forumfolk.

Jo, precis. Att det förhåller sig så visade Liebert själv på i det här citatet:
Citera:
Om vi för skojs skull antar att en sådan praxis öht existerar omfattas du ingalunda av den

5 februari 2010, 07:26
Medlem
Jag har varit bannad två gånger, fått flera varningar, för att inte tala om dessa evinnerliga tillsägelser...för att vara en "inneprofil" känns det som rätt mycket... 8-)

5 februari 2010, 07:35
Medlem
Krigarn skrev:
Jag har varit bannad två gånger, fått flera varningar, för att inte tala om dessa evinnerliga tillsägelser...för att vara en "inneprofil" känns det som rätt mycket... 8-)

Du är bara en inneprofil i invandringsfrågan. I många andra frågor har du inte rätt uppfattning och / eller uppförande och attityd.

5 februari 2010, 17:03
Medlem
Citera:
Josef3 skrev:
Självmord har en onödigt negativ klang. Jag tror att det finns fler plan av existens och att livet bara är en del.

Det håller jag helt med men jag tror inte det finns något annat ord för just detta att fly sina smärtor in i döden.
Även jag tror att det finns flera plan av existens och tar för givet att hon dyker upp i en annan skepnad med tiden, om hon inte är färdig med skolan om hur det är att leva som människa på jorden. Något jag iofs hoppas, så att hon slipper mer mänskliga plågor och kan få ta det lugnt istället :)

5 februari 2010, 17:57
Avslutat konto
Folk som är invandrarvänliga vill bara ligga med invandrare. Det är enda anledningen.

5 februari 2010, 19:19
Medlem
Josef3 skrev:
Folk som är invandrarvänliga vill bara ligga med invandrare. Det är enda anledningen.

Var det riktat till mig? Jag föreslår att du läser tråden Rasism? och besvarar de frågor jag ställer där!

I övrigt stämmer ditt påstående inte alls :) jag var gift med en svensk 23 år och min dotters pappa flyttade jag inte ens ihop med. Ska sanningen fram så var han och min dotters pappa precis lika stora kräk, enda skillnaden var väl att dotterns pappa visade rätt snabbt vad han gick för emedan den jag gifte mig med var psykopat, vilket förlängde tiden att inse vad han faktiskt gick för.

5 februari 2010, 19:54
Medlem
Josef3 skrev:
Eller så vill de ha dem som slavar.

5 februari 2010, 20:27
Medlem
Jag har blivit bannad 1 gång bara. Varningarna har jag inte koll på men de är ett par stycken. Ofta för att någon känt sig kränkt och verkar tycka att de får upprättelse genom att modsen säger till. Har blivit anklagad för att kränka ända upp till halva mänskligheten. Sånt ska ses som väldigt allvarligt.. Permbannad från PA. Säkert någon som hotat med att lämna AF annars.
Såna hot har jag sett flera utav. Bara 2 stycken som verkställt dem än sålänge, som jag vet om.
:roll:

5 februari 2010, 20:38
Medlem
Timeless skrev:
Jag har blivit bannad 1 gång bara. Varningarna har jag inte koll på men de är ett par stycken. Ofta för att någon känt sig kränkt och verkar tycka att de får upprättelse genom att modsen säger till. Har blivit anklagad för att kränka ända upp till halva mänskligheten. Sånt ska ses som väldigt allvarligt.. Permbannad från PA. Säkert någon som hotat med att lämna AF annars.
Såna hot har jag sett flera utav. Bara 2 stycken som verkställt dem än sålänge, som jag vet om.
:roll:

Vad har du skrivit för inlägg då? som föranlett att du blivit permbannad?

6 februari 2010, 04:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.