Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Personlighetsstörningar, igen
Författare |
Meddelande |
Sanive
Medlem
|
Re: Personlighetsstörningar, igen
Två konton registrerade samma datum och blev aktiva samtidigt först nu, varav en försvarar den första. För att inte tala om att nisse's första inlägg var i konspirationstråden, antagligen för att försöka se mer "riktig" ut genom att påstå sig komma från en viss stad. Förmodligen var det därför han började posta just nu. På vilket sätt är det inte helt uppenbart?
Senast redigerad av Sanive 28 januari 2010, 17:58, redigerad totalt 1 gång.
|
28 januari 2010, 17:54 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Du har inte övervägt att ställa dina klärvoajanta gåvor till förfogande för gärningsmannaprofilgruppen? Åsgårdh ska ha visst behov av en ny Saida, sägs det.
|
28 januari 2010, 17:58 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag hade gärna jobbat som eller utbildat mig till nånting inom psykologi/kriminologi om jag fick fribiljett och specialstöd pågrund av mitt handikapp. Dock så finns inte denna möjlighet idag utan man måste gå den "vanliga" vägen med tanter, idiotiska rektorer, gymnasiebetyg i matematik etc.
Jag har redan en enorm gåva vad gäller att profilera och läsa mellan raderna, finna samband och känna igen mönster etc. Jag är otroligt bra på det om jag får säga det själv, och med en utbildning hade jag kunnat hitta fler sätt att tillämpa denna gåva på.
|
28 januari 2010, 18:19 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Kan du tala om vart min fasters silversked hamnat?
|
28 januari 2010, 18:26 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag baserar mina analyser på information, dock information som klumpiga, fyrkantiga aspergerhjärnor som din med största sannolikhet missar eftersom ni ska ha "RAKA RÖR!" och "KONKRETA BEVIS!". Det jag gör är att jag subtilt och känslomässigt men även logiskt t.ex försöker kartlägga en persons motiv eller känsloliv genom små ledtrådar i deras sätt att skriva eller bete sig.
|
28 januari 2010, 18:30 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Så: var är min fasters silversked?
|
28 januari 2010, 18:40 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Jävla mellanmjölksgris och låtsasaspergare. Berätta nu var silverskeden finns.
|
28 januari 2010, 18:48 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Har redan överbevisat er minst två gånger när ni tvivlat. Samma jävla enkelspåriga aspergeridioti från era fyrkantiga efterblivna hjärnor varje gång. En del i AS måste vara att man inte lär sig av sina misstag.
|
28 januari 2010, 18:54 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Alla som inte litar blint på Josef3s utsagor är efterblivna. Nå, det är också ett sätt att se på världen.
|
28 januari 2010, 18:57 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Javisst, tråden handlar ju om hans personlighetsstörningar. Det här är ju ett uttryck av hans narcissistiska läggning. Och trots allt så har Josef en viss självinsikt också.
|
28 januari 2010, 22:24 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|