Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Jag konfronterade min stalker 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag konfronterade min stalker
Mats skrev:
Om du läser Josef3s inlägg en gång till kanske du upptäcker att han bygger sin stalkerteori på att "stalkern" har hämtat ordet "klasslös" från en källa och ordet "fascist" från en annan källa. Båda dessa källor är enligt Josef3 förknippade med honom. Att jag då googlar på "klasslös" och "fascist" var för sig är relevant. Det är så Josef3 har ställt samman "beviset".

Menar du detta inlägg?
Josef3 skrev:
Hannah var på riktigt. Att jag i April hittade en massa skit om mig och min familj utlagt av samma person på ett forum, när jag googlade mitt namn och användarnamn, var också på riktigt. Han trollar inte alltid vartenda forum jag är på men han läser slaviskt allt jag skriver och citerar sen ibland saker på andra forum. T.ex, dagen efter att vi diskuterat klasstillhörighet på AS-forum och jag använt uttryck som "klasslös" skrev killen en massa saker om att "fascister är klasslösa" på ett annat forum. Han har även flera gånger refererat till mig som "fascist" i de uthängningar han gjort. Paranoid? Ja kanske är jag det, men nyttigt paranoid.

18 november 2009, 00:10
Avslutat konto
Jag hade rätt när jag påstod att stalkern var "Hannah" på AS-forum. Däremot anklagade jag felaktigt Carl, och har även felaktigt anklagat en annan person.

Jag anser det dock som nödvändigt att vara så pass paranoid när man har med en aspergare att göra. Någon som mekaniskt läst allt jag skrivit på internet. En person som jag inte pratat med på över tre år men som när jag började blogga inom en vecka hade lagt upp saker ur min blogg på ett internetforum. En aspergare med mindervärdeskomplex som utvecklat en fixering vid någon är väldigt ihärdig.

18 november 2009, 00:32
Avslutat konto
När jag i April googlade ett av mina användarnamn och mitt riktiga namn hittade jag en sida där en person som påstod sig känna mig skrev saker om mig (jag var namngiven med mitt riktiga för och efternamn samt födelsedatum och adress) och min familj.

Denna person har själv uppgett sin identitet på den sidan, vid ett antal tillfällen då han länkat till sina egna amatörböcker. Så, hans identitet var bekräftad. Iofs tog det mig två sekunder även utan det att förstå vem det gällde. Finns bara en person jag haft att göra med någonsin som skulle gjort något sådant. På den tiden när vi hade en diskussiongrupp tillsammans stalkade han nämligen andra och publicerade info om dem, blandat med sina egna fantasier och lögner.

Så ja, jag vet vem han är och jag har bevis för det. Tyvärr tog jag inte screenshots på all skit han hade uppe på den där sidan. Det hade nog med största sannolikhet räckt för att åtala honom då. Många av sakerna som stod där var rätt grova lögner blandat med en massa länkar till internetanvändare han på intet sätt kunde bevisa var mina.

18 november 2009, 00:36
Medlem
Nu är det så att även sanningar kan räknas som förtal. Så det är inte bara lögnerna som är åtalbart.

18 november 2009, 00:44
Avslutat konto
Ufo skrev:
Nu är det så att även sanningar kan räknas som förtal. Så det är inte bara lögnerna som är åtalbart.

Jag vet, iofs har det låg prioritet och polisen har gjort mig besviken förut.

Det som stör mig mer är killens tvångsmässiga benägenhet att överhuvudtaget göra något sånt där från första början och att han sen lurkat eller trollat varenda forum jag varit på i jakt på lösryckta fantasicitat till sina utläggningar om fascism och "psykiskt sjuka".

Slipper jag honom inte nu vet jag inte vad jag gör.

18 november 2009, 00:46
Medlem
Ufo skrev:
Menar du detta inlägg?
Josef3 skrev:
Hannah var på riktigt. Att jag i April hittade en massa skit om mig och min familj utlagt av samma person på ett forum, när jag googlade mitt namn och användarnamn, var också på riktigt. Han trollar inte alltid vartenda forum jag är på men han läser slaviskt allt jag skriver och citerar sen ibland saker på andra forum. T.ex, dagen efter att vi diskuterat klasstillhörighet på AS-forum och jag använt uttryck som "klasslös" skrev killen en massa saker om att "fascister är klasslösa" på ett annat forum. Han har även flera gånger refererat till mig som "fascist" i de uthängningar han gjort. Paranoid? Ja kanske är jag det, men nyttigt paranoid.

Ja, jag menar det inlägget.

Varken ordet "klasslös" eller "fascist" kom upp när han googlade på sitt namn och användarnamn. De kopplingarna är efterkonstruktioner.

18 november 2009, 00:54
Medlem
Mats skrev:
Ufo skrev:
Menar du detta inlägg?
Josef3 skrev:

Ja, jag menar det inlägget.

Varken ordet "klasslös" eller "fascist" kom upp när han googlade på sitt namn och användarnamn. De kopplingarna är efterkonstruktioner.

Men snälla människa läs Josef's inlägg en gång till.
Googlandet var på josefs användarnamn och riktiga namn. Han heter väl inte fascist heller.

18 november 2009, 00:58
Avslutat konto
Samma kille som förföljde mig fortsatte skriva saker inspirerade av sånt jag skrivit om mig själv på forum, bara några dagar efter. Han vävde in saker jag skrivit i sina egna fantasikonstruktioner. Han har tidigare gjort grova, amatörmässiga psykologiska profiler där han jämför mig med Adolf Hitler. Med detta som grund är det inte långsökt att tro att han sen fortsatt försöka hitta inspiration till sina påhittade debattargument genom att lurka på forum där jag varit aktiv.

18 november 2009, 00:59
Medlem
Jag funderade på en sak Josef3.
Har du alltid varit så aggressiv i ditt framförande som när du dök upp här?
Om ja, så kan det vara en trolig orsak till varför du dragit på dig stalkers.

19 november 2009, 03:08
Avslutat konto
Ufo skrev:
Jag funderade på en sak Josef3.
Har du alltid varit så aggressiv i ditt framförande som när du dök upp här?
Om ja, så kan det vara en trolig orsak till varför du dragit på dig stalkers.

Japp, har alltid varit aggressiv. Killen som förföljt mig har dock ingen moral så det är knappast för att jag väcker anstöt som han gjort det han gjort.

Min första stalker, den efterblivna mulatten, hängde efter mig för att jag är karismatisk. Det var enda anledningen till hans besatthet av mig. Den killen har dock inte gjort någonting på ca två år nu. Vansinnigt skönt. Innan dess hade han hållit på i över fyra år.

19 november 2009, 03:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.