Ja, det vet jag inte om jag alltid gör. Jag kan bli rätt förbannad på rena dumheter, när de kommer från folk som inte skulle behöva vara så begränsade i sin förmåga. Men var och en får väl lära sig av sina egna misstag.
Jag tyckte bara att det är tråkigt om andra låter sig påverkas och börja placera in sig i det slags rent barnsliga mallar. Det var därför jag vrålade till för att markera att nu inte alla behöver tro på sånt larv.
Sedan ville jag visa också att jag tycker att jag kan få nog av hänsynsfullhet. Kan faktiskt tycka att det kan vara befriande med lite raka puckar emellanåt. När nu andra har rätt att kläcka ut sig vad fan som helst, så tänkte jag göra det också.
Att jag använder mig förstärkningsord nu, är endast ett sätt att understödja det jag säger. Jag är inte särskilt förtjust i smilisar, vilket möjligen någon lagt märke till. Om någon sedan eventuellt skulle få för sig att jag inte är vid mina sinnens fulla bruk (exv att jag smuttat på någon flaska eller annat), så kan jag dementera det. Jag har ju till och med slutat med att dricka kaffe och te.