Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Piano! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Ännu underbarare!!!


6 september 2012, 00:07
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Någon gång ska väl jag också få fingrarna ur ändtarmen och lära mig spela piano, men det lär inte bli idag.


6 september 2012, 06:21
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Nu har jag övertalat sambon också. Enligt mig iaf.
Han kanske inte helt håller med.


6 september 2012, 15:40
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Då blir det kattmaräng.


6 september 2012, 21:22
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Hur då?
Katterna har sedan dag 1 lindat honom runt sina graciösa små tassar så de går nog säkra. Det är inte lätt att vara ensam man ständigt invaderad av fem kvinnor/flickor/honor.
Eller så är det det.

Jag har för ont i käken för att tänka på piano just nu. Återkommer.


6 september 2012, 21:39
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Fyrhändigt alltså.


6 september 2012, 22:15
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Tala ur skägget som du inte längre har, människa!


6 september 2012, 23:29
Medlem
Inlägg Re: Piano!
CATcerto. Hela föreställningen. Mindaugas Piecaitis, Nora The Piano Cat

db :D


6 september 2012, 23:47
Moderator
Inlägg Re: Piano!
Jössalaites mindauras och augas. Kanske "alla" andra som håller till på nätet vet hur de åstadkommer det där, men... med undantag för några lömska klipp såg det ut som om katten faktiskt spelade de fraser man hörde. Hoppas de inte hade plågat den för det. (Fick den inte ont i öronen?) Gav kvinnohanden man såg i en bild tecken som den hade lärt sig tyda? Eller under hur lång tid hade de spelat in bitarna av kattens parti? Får kolla på länken de gav när jag är litet vaknare kanske.

Och så litet vacker litauiska också, även om det bara var en handfull namn i skrift.

Men tänk om man kunde nöja sig med den tekniska nivån och känna att det blev tillräcklig musik...


7 september 2012, 02:38
Medlem
Inlägg Re: Piano!
Zombie skrev:
Jössalaites mindauras och augas. Kanske "alla" andra som håller till på nätet vet hur de åstadkommer det där, men... med undantag för några lömska klipp såg det ut som om katten faktiskt spelade de fraser man hörde. Hoppas de inte hade plågat den för det. (Fick den inte ont i öronen?) Gav kvinnohanden man såg i en bild tecken som den hade lärt sig tyda? Eller under hur lång tid hade de spelat in bitarna av kattens parti? Får kolla på länken de gav när jag är litet vaknare kanske.

Och så litet vacker litauiska också, även om det bara var en handfull namn i skrift.

Men tänk om man kunde nöja sig med den tekniska nivån och känna att det blev tillräcklig musik...


Om alla andra har tid så återkommer iaf en del de som just för tillfället lurkat på NASA och som tack för det tänkt sig svara på den jäkla enkäten som google translate haft vänligheten att översätta till en för mig ovanligt läsbart begripligt svenska som måst vart otroligt resurskrävande för de transantlantiskt annars så introverta kopojkarna (å' här fann jag av bara farten ett ett neutrum :o för det måste det väl iaf vara :? Ko för hona och pojkar för hane = hen :01: ) hur som efter att svarat på de 31 frågor som NASA vill ha svar på så tänkte iaf jag försöka anknyta till de reflektioner som är i både början mitten och slutet av ditt inlägg som även jag har en del funderingar om och kring, Återkommer i ämnet katter pianon och musik + interaktion av detsamma. :) Först NASA sedan lite litauisk underhållning och därefter försöka lossa på det knepigt hållna tankegodset.

db


7 september 2012, 03:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron