Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ron Jeremy
Medlem
|
Re: Bögars onaniobjekt?
Om vi skulle ta oss ur penetrations och bajs och hålträsket en stund, för det var inte det jag var ute efter, inte om något är fint eller fult, bra eller dåligt heller. Det jag funerade över var min oförmåga att som heterosexuell man förstå en homosexuell mans sexuella drömmar, därför min drift med håriga karl arsel, vilket många gånger är den stereotypa bögsynen hos heterosexuella män. Om jag säger så här istället, det är ju inte sällan man läser i t.ex aftonbladet eller expressen "den svenska kvinnans sexdrömmar1-10" eller detsamma för mannen, möjligtvis också lesbiska men bögarnas 1-10 har jag aldrig sett. Hur en vanlig hetero man drömmer förstår jag, hur en kvinna drömmer kan jag också till viss del förstå både genom sex och läsning, den lesbiska kvinnan inbillar jag mig också att jag kan sätta mig in i tankegången hos då hon tänder på kvinnor som jag, men när jag kommer till den homosexuelle mannen blir det stopp! Det är därför jag blev nyfiken för jag kunde inte sätta mig in i hur och vad han skulle tänka, drömma och tända på? det tyckte jag var intressant, plus att jag kanske inbillar mig att jag kan förstå hetero kvinnor och lesbianer? Så skit i fördommar och var folk stoppar in för kroppsdelar i varandra, det var som ni ser inte det jag filosoferade över. Jag försökte förstå men var oförmögen till det, varför?
par det var inte
|
23 april 2012, 23:29 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Allt sex har med läggningen att göra.
|
23 april 2012, 23:53 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Med den delen av läggningen ja. Ens känslor inför analsex har med ens "analitet" att göra, inte nödvändligtvis med ens sexuella riktning. Sexuell riktning har inte nödvändligtvis med ens "analitet" att göra. Eller med ens kön, så att en bög (eller "analist") till exempel skulle vara mindre man, vilket jag tyckte du verkade antyda förut.
|
23 april 2012, 23:59 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Personer som spelar en roll är mindre människa. Var vad jag ville antyda.(ber om ursäkt om det var otydligt) -- Men fantiserar folk i allmänhet om själva könen? Jag har nog mer personen+hela dennes kropp i mina fantasier.
|
24 april 2012, 00:10 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Så du menade att de män som vill ha analsex inte egentligen vill ha det? Jag tycker det verkar finnas ett socialt tryck på både tjejer och killar att "gilla" analsex, men vem som är ung och osäker, eller bara osäker, skulle inte vara mindre människa i så fall? Man kan inte utgå från att de är alla. Jag med. Tyckte att även RJ skrev något om det i sitt klargörande? Den som vill fortsätta diskutera analsex kanske kan starta en tråd om det?
|
24 april 2012, 00:14 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag har lätt att förstå bögar när jag tittar på Top Gun.
|
24 april 2012, 00:56 |
|
|
Guldhamster
Medlem
|
Detta förklarar varför vissa män är galna i analsex oavsett kön på mottagaren och lätt attraheras av transor och liknande. Jag förstår varken anal/bastuklubbsbögar eller såna som vill leva i samkönade förhållanden och ha parmiddagar på helgerna. Jag tror att homosexualitet är en störning eftersom jag var kär i tjejer ända upp i mellanstadieåldern. Började känna mig homosexuell först i 14-årsåldern. Dominant, narcissistisk borderlinemamma och vek, dominerad pappa stämmer perfekt på min familjesituation. Nu när jag närmar mig 30 är jag knappt sexuell alls. Sexlusten försvann bara helt plötsligt. Trots att jag tränar och äter mycket sunt lockas jag mycket mer av mat än av sex idag. Dessutom attraheras jag inte av män överhuvudtaget om de ser helt vuxna ut. Jag har väl blivit ett Da Vinci eller Platon-peddo som tittar på tonårspojkar ibland utan att för den skull ens känna behov av sexuell kontakt. Jag ser människor generellt som smutsiga och detta har kraftigt förstärkt den avtrubbning av sexdriften som kommit med ålder. Sen har min sexualitet alltid varit starkt tvångsmässigt knuten till fetisher snarare än människokroppen. T.ex kan jag inte finna en person i jeans attraktiv någonstans. Skoluniform eller fotbollsskjorts är starka böjningar däremot även om jag idag mest fastnar med blicken en stund om jag ser en attraktiv 16-17-åring i såna kläder, snarare än att bli upphetsad. Jag förstår verkligen inte alla dessa människor oavsett läggning som bara måste ligga med folk hela tiden i tid och otid. Inte ens när jag var sexuellt aktiv var jag särskilt utagerande sexuellt i praktiken. Jag skulle nästan garanterat inte släppa till ens om en supersöt tonårskille i skoluniform försökte ragga upp mig någonstans där vi var helt ostörda. Sex hör ungdomen till. Jag hatade mitt utseende och min kropp när jag var yngre. De ligg jag hade övertygade mig snarare om att sex i praktiken inte är min grej. Porr är det inte heller. Jag har alltid tänt mer på mangafigurer än riktiga människor. Idag är jag en bekväm renlevnadsmänniska som inte ens betraktar kroppen som ett redskap för sex utan som ett tempel som ska vårdas med nyttig och god veganmat och regelbunden träning. På något sätt är det skönt att åldras och veta att det man tappar i sex-appeal ersätts med värdighet. En sak som gjort att jag börjat känna mig mindre bög och mer värdig kan vara att jag erkänt för mig själv att en del av mig hatar min mamma för allt hon gjort. Jag har klippt de flesta av de känslomässiga banden till henne.
|
24 april 2012, 01:30 |
|
|
Guldhamster
Medlem
|
Min mamma uppfostrade mig till narcissist. När jag ser hennes irrationella känslostormar känner jag avsky och tycker samtidigt lite synd om henne. Jag har fått avprogrammera i stort sett hela min uppfostran och sen uppfostra mig själv. Min mamma har snudd på gjort mig till kvinnohatare. Någonstans önskar jag att jag var hetero och kunde träffa en kvinna som var hennes diametrala motsats, samtidigt trivs jag med att vara solitär och utan behov av människor.
Hitler nådde steg två i sin personliga utveckling när hans mamma dog. Jag nådde steg två när jag avsade mig de känslomässiga banden och lät min mamma dö i mitt sinne.
|
24 april 2012, 01:50 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Råder nog knappast någon tvekan om att psykiska störningar yttrar sig genom sexualiteten oavsett om man gillar Freud eller ej. Mina egna relationer och preferenser har i hög grad formats av mina föräldrar. Fruntimmersproblem är ett släktdrag!
Generellt finns nog inget samband mellan homosexualitet och psykisk störning, det är inget konstigt beteende ur evolutionär synvinkel. Det finns ju i olika grad hos olika arter och vissa arter är universellt bisexuella, vilket kanske förenklat tillvaron.
|
24 april 2012, 01:54 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
*Trött efter dålig sömn* Lika bra att inte fundera så mycket utan bara låta människor vara som dom är och skita i dom. Undvika infekterade ämnen som iaf är dömda att "gå åt arslet" som Bögar/homosexualitet feminism hen rasism ordet n*g*r boll politik "Det är sant det Anna, ta en kaka till vetja"
|
24 april 2012, 11:37 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|