Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Flunitrazepam 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Flunitrazepam
Zombie skrev:
*puh*

Sa de varför de mindre förpackningarna skulle dras in? (Verkar ju litet konstigt med en medicin de vill vara restriktiva med.)

Glömde fråga om det men det kan ju vara så att dom tycker att det går att använda
ApoDos till mindre mängder. Men det är bara min gissning, ApoDos är dessutom ett
djävulens påfund som jag råkat ut för tillfälligt en gång :x .

2 december 2011, 12:10
Medlem
Jag blev bjuden på Flunitrazepam på krogen en gång.
De trodde väl att de kunde droga både mig och damsällskapet.Men där misstog de sig!
Jag är väldigt duktig på paradoxal reaktion.
Det intressanta var att jag sprang oerhört snabbt och smärtfritt.

2 december 2011, 12:27
Medlem
Jag, som var damsällskapet, nästanslocknade på toaletten vid dansgolvet och fick ledas/släpas ut av Axolotl. Benen bar liksom inte.
Sedan kräktes jag på alla fyra bakom en björk medan två unga killar precis gick förbi på gatan en bit bort och uttrycte avsmak över min belägenhet.
Detta samtidigt som Axolotl utförde sin olympiska springprestationen för att hämta min jacka som blivit efter och låg någonstans på gatan på vägen hem och skräpade.
Och han hann fram i tid.
Snabb som vinden.

En fantastisk anekdot från vårt liv som låtsastonåringar som aldrig, aldrig bör nå våra barns öron.

2 december 2011, 16:03
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Zombie skrev:
*puh*

Sa de varför de mindre förpackningarna skulle dras in? (Verkar ju litet konstigt med en medicin de vill vara restriktiva med.)

Glömde fråga om det men det kan ju vara så att dom tycker att det går att använda
ApoDos till mindre mängder. Men det är bara min gissning, ApoDos är dessutom ett
djävulens påfund som jag råkat ut för tillfälligt en gång :x .

Det verkar vara värt att fråga om.

Varför tycker du att det är djävulens påfund?

2 december 2011, 16:16
Medlem
Schueberird skrev:

Det verkar vara värt att fråga om.

Varför tycker du att det är djävulens påfund?

Uttryckte mig slarvigt ser jag nu, alltså för mig var det djävulens påfund jag fick välja ett
apotek där jag BARA kunde hämta ut det, och det beslöts över mitt huvud av två läkare
som tyckte det var en strålande ide, vilket får mig att slå bakut. Sen fick man då en klumpig
rulle med fjorton dagar piller, höll på blev tokigare än jag är.
Å andra sidan så förstår jag att det kan vara praktiskt för senila människor eller andra som
har svårt att hålla koll på sin medicinering.

2 december 2011, 17:23
Medlem
CodeRedAlert skrev:
En fantastisk anekdot från vårt liv som låtsastonåringar som aldrig, aldrig bör nå våra barns öron.

:) Får erkänna att jag fnissade rejält åt din målande beskrivning, såg det hela framför mig som på film!
Men det var ju fördjävligt att någon lurade i er det med alkohol.

2 december 2011, 17:29
Medlem
När de tog bort Rohypnol i Finland krutade de på med Dormicum istället till de sömnlösa. Midazolam alltså.

3 december 2011, 19:22
Medlem
Midazolam verkar i Sverige bara finnas i injektions form :( .

Så här skulle det vara här också, läkare som rådgivande inte någon gud att tigga och be inför.
Självklart på sitt eget ansvar, djävla förmyndarmentalitet i det här landet :evil: .
(var jag hittat det här talar jag inte om)

Should I have a prescription to order from you?

No, you need not. We do not require any prescription from our customers. However we would strongly recommend you to consult your doctor before taking a medication. You may have some diseases contra-indicated for taking certain kinds of medicines and your doctor will advise you what you can or cannot take.

4 december 2011, 11:18
Medlem
Midazolam brukar ges till tandläkarrädda som dryck i en fluormugg.

5 december 2011, 17:27
Medlem
Är det någon som vet eller har provat att få ut Dormicum i tablettform? Jag vet att det
går men på licens. Det kanske är taktiskt rätt om det är möjligt, skulle dessutom behöva
något annat än Fluni då jag ätit dom i över 10år.
Är det någon ide att försöka diskutera/pressa psykiatern lite :?: .

10 december 2011, 11:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.