Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Gravida kvinnor 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gravida kvinnor
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Med små, men mycket vassa knivar monterade på barnvagnen kan livmoderfascisten enkelt slica hälarna på folk som står i vägen.
Vore jag inte färdigavlad så skulle jag lätt ta till mig ditt tips :lol:

Men ärligt, den stora massan speciellt efter medelåldern är en plåga när man försöker ta sig fram med barnvagn.
De går o ställer sig i vägen, tittar sneglande på en och bara vägrar flytta på sig så man inte kommer fram.

Låter ungefär som ålderspensionärer.

27 maj 2011, 23:29
Medlem
Ufo skrev:
Att tänka på innan man skaffar sig en gudinna är att när de kläcker ut bakverket så försvinner gudomligheten, man undrar tom vad det var man såg hos henne en månad tidigare.

Nu var du rejält otrevlig.
Säger man så om någon som burit ens barn, klämt fram den under maximal vånda för att därefter offra sina bröst för dess matförsörjnings skull?

Nej det gör man inte.
Hur såg du ut själv en månad efter förlossningen?

Vavava?

28 maj 2011, 21:40
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Säger man så om någon som burit ens barn, klämt fram den under maximal vånda för att därefter offra sina bröst för dess matförsörjnings skull?
Deras bröst sitter fortfarande kvar där de satt ifrån början.
Men jo den första tiden med barn kan vara så pass påfrestande att det bara är barnets existens som får förhållandet att hålla ihop.

CodeRedAlert skrev:
Hur såg du ut själv en månad efter förlossningen?
Som ett vrak, alla tre ggr.
Jag vill inte förringa kvinnans uppoffringar, men den som tror att mannens arbete är lättsamt bör tänka om.

28 maj 2011, 21:56
Medlem
Jag tycker fortfarande att de är så otroligt vackra, det lyser om dom!
jämför det med en pms-häxa! huuuuu!! :?

28 maj 2011, 22:27
Medlem
Ron Jeremy skrev:

Ja, det är ju sant förstås.

28 maj 2011, 22:29
Medlem
Schueberird skrev:
Ron Jeremy skrev:

Jaha och griniga, fyllkåta, tjatiga, hängiga karlar då? som inget begriper fast man i princip ber dem dra! :evil:

30 maj 2011, 09:14
Medlem
Det ena utesluter inte det andra.

30 maj 2011, 12:07
Medlem
Linnea skrev:
Schueberird skrev:
Ron Jeremy skrev:

Jaha och griniga, fyllkåta, tjatiga, hängiga karlar då? som inget begriper fast man i princip ber dem dra! :evil:
Här tenderar jag att hålla med "Ron Jeremy" och "Schueberird".
För att med "griniga, fyllkåta, tjatiga, hängiga karlar" har jag aldrig haft några bekymmer med. :mrgreen:

30 maj 2011, 17:50
Medlem
Ufo skrev:
För att med "griniga, fyllkåta, tjatiga, hängiga karlar" har jag aldrig haft några bekymmer med. :mrgreen:

Betyder det att du försvarar fyllkåta gubbars beteende? Det gör inte jag.

Jag har dessutom själv aldrig varit fyllkåt, så jag har följdaktligen heller aldrig ägnat mig åt fyllkått beteende.

30 maj 2011, 18:03
Medlem
Schueberird skrev:
Betyder det att du försvarar fyllkåta gubbars beteende? Det gör inte jag.
Jag ville bara retas lite, något jag försökte förtydliga med den gröna smilyn " :mrgreen: "

Skall jag vara mer seriös i saken så försvarar jag hellre PMS-tanterna, de har inte valt sin hormonrubbning.

30 maj 2011, 18:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.