Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Lämnar Aspie Forum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Lämnar Aspie Forum
Ja, tänk om samtliga medlemmar är troll; vad bisarrt det vore!

8 maj 2010, 12:29
Medlem
Bild

8 maj 2010, 14:01
Medlem
Kan inte säga att jag gjort någon stor emotionell investering, som vanligt, men det är ju tråkigt likaså om Josef lämnar forumet. Det behöver kanske inte sägas varför hans inlägg är bra, men för mig personligen var det första gången sedan jag var barn som någon givit uttryck för tankebanor och åsikter som alls liknar mina eller i enstaka fall som jag t.om kan relatera till, inte minst filosofiska sådana. Det var trevligt, jag hoppas det händer fler gånger. Att han skriver på ett sätt som är lätt att intuitivt förstå hjälper det med.

Jag kommer nog också eventuellt försvinna härifrån om Josef gör det. Enda anledningen till att jag gjorde fler än 10 inlägg var just Josef3, sugmundfreud, och för en stund Krigarn.

8 maj 2010, 14:30
F.d. exec
Sanive skrev:
Jag kommer nog också eventuellt försvinna härifrån om Josef gör det. Enda anledningen till att jag gjorde fler än 10 inlägg var just Josef3, sugmundfreud, och för en stund Krigarn.

Du får ta på dig att fylla tomrummet efter Josef3 istället för att bara glida undan. Det låter så fegt. Det är säkert motsvarande ett kvartstidsjobb initialt och om du lägger in ett PM till mig då och då på schemat så kommer du få så fullt upp att du inte hinner ha tråkigt eller vara missnöjd.

8 maj 2010, 15:41
Medlem
Fegt? Snarare själviskt, om ens det. Om forumet inte levererar är det som att spela tennis med väggen. Jag har dessutom fått nog av att se det som mitt ansvar att fortsätta arbeta som kugghjul om allting faller, jag låter bara allting hända och känner ingen plikt att arbeta för eller emot. Det är tydligen en vanlig orsak till ångest också. Speciellt tonåringar vill gärna tro att globala problem är deras ansvar. But I digress.

Nej jag kan inte fylla i några tomrum när medlemmar pyser. Min naturliga plats är bakom folkmassan. Jag skriver redan mer än jag vill. Jag kan bara kommunicera på riktigt med vad som liknar dikter. Det är min vanliga strategi att rakt upp och ned lurka tills jag känner konstnärlig inspiration att skriva. Både IRL och på forum.

8 maj 2010, 17:31
Medlem
Zombie skrev:
Timeless skrev:
Jo jag tror att du är ett troll tills du bevisar vem du är.

Jag tror att du är ett troll tills du bevisar vem du är.

Jag ÄR ett troll. :mrgreen:

8 maj 2010, 20:20
Moderator
Bevisa det!

Nej nej nej förresten jabaraskojade...

8 maj 2010, 23:03
Medlem
Ja, här har man allt missat action. :shock:

Jag tror ändå Josef räknar äcklet Pemer som en fullt bevisad människa, och jag har både träffat exec och CodeRedAlert och kan vittna om att de är två helt olika personer, och att ingen av dem rimligen kan vara samma person som Josefs stalker.

Men jag är visst sent ute... :o

11 maj 2010, 04:10
Medlem
Pemer skrev:
jag har både träffat exec och CodeRedAlert och kan vittna om att de är två helt olika personer

Tack Pemer! Jag var tvärsäker på att CodeRedAlert var ett troll, men nu kan hon sälla sig till skaran av bevisade icke-troll. Skönt. Hatar att vara paranoid.

11 maj 2010, 12:23
Medlem
Medhåll.

12 maj 2010, 08:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.