Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
animal
F.d. exec
|
Re: Ärlig rasism
Du har så mycket att arbeta på vännen. När jag tänker på att du fortfarande är vid liv och förmögen att producera foruminlägg så tänker jag att det t.o.m. finns ett hopp för min galna kossa till fru. Det är bra. Men det finns ett stort och ofta dolt värde i anpassning till majoritetssamhället -- jag lovar. /din favoritnasse
|
4 maj 2010, 23:33 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Det låter som att det är dags att få tummen ur och gå och lägga sig. God natt. Jag önskar dig all lycka och välgång.
|
4 maj 2010, 23:35 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Du har din libertarianska Patrick Bateman-modell du vill leva efter. Den passar inte mig och det är också anledningen till att jag hade utrotat dig om jag blev diktator. Du är en trubbig, endimensionell amerikaniserad socialdarwinist utan någon form av elegans, finess, andlig eller artistisk förmåga. Du har mycket att jobba på.
|
5 maj 2010, 00:01 |
|
|
animal
F.d. exec
|
P.S. Jag kör ett medelpass på Friskis & Svettis i Stockholm, "Ringen" kl. 7:00 imorgon. Haka på den som har "stake" nog. Så får vi se vad vi är gjorda av. Nu skall jag sova på riktigt. (2 stora glas whiskey + 2 öl + 1 Imovane = överseende ?)
|
5 maj 2010, 00:04 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag kommunicerar bättre med högintelligenta folk som använder subtila signaler som blickar för att nästan läsa varandras tankar.
|
5 maj 2010, 00:06 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Skall du "outa" mig i forumet med utgångspunkt i våra privata samtal?! Det är inte OK. Jag har jättegoda skäl för att ha gett en slapp respons på sistone och jag skall redogöra för dem så snart tid finnes. Välj dina ord med större omsorg. Sov sött och dröm förbättringsdrivande drömmar.
|
5 maj 2010, 00:07 |
|
|
Orion
Medlem
|
Och vadå? det är väl ingen som har förnekat att det finns intelligenta svarta afrikaner, det handlar om kollektiva egenskaper, det finns smarta negrer (speciellt amerikanska) och det finns dumma judar, vita och japaner, men det fråntar inte det faktum att både judar, vita och japaner klarar sig bättre både på IQ testen och i arbetslivet.. Kolla din egen argumentation här va..din logik är något svårforcerad...du fortsätter fighten mot halmgubbarna..har aldrig sagt att massinvandringen till Sverige skall minskas av "rasgenetiska" skäl utan pga av att hela politiken är djupt odemokratisk, enfaldig, farlig och djupt orättvis, både mot de fattiga svenskar som får betala kalaset i praktiken för att välfärden krackelerar pga av alla ökade kostnader framför allt de fuskande PUT invandrarna och övriga invandrare medför för Sverige(varför flyktingar och PUT invandrare automatiskt skall ha rätt till samma välfärdsförmåner på samma vilkor som landets egna befolkning är för mig en gåta) men också för världens verkliga flyktingar..det finns inte en suck att de kan köpa sig flygbiljetter och övriga tjänster av flyktingsmugglare för dyra pengar för att ta sig hit..det kan bara ekonomiska invandrare göra..de immigrantfuskare som Zombie tycker att man skall välkomna som ett tecken att man har ett stort hjärta fyllt av empati, godhet och sann människorkärlek... Appropå Finland..tänk om de svenska etablerade partierna hade representanter som dessa finländska politiker, då hade vi sluppit massinvandringens helvete och Sverige hade varit ett riktigt trevligt land att leva i..konstigt vad tyst det är från deras svenska partibröder..? hade politikerna varit svenskar hade deras karriärer tagit ett brått slut..det är vidrigt att Sverige blivit så här. Det är svenska folket som ska en ursäkt från våra politiker som skapat denna situation. http://www.hbl.fi/text/inrikes/2010/4/24/w46137.phphttp://img179.imageshack.us/i/finlan...dringskri.jpg/
Senast redigerad av Orion 5 maj 2010, 00:11, redigerad totalt 1 gång.
|
5 maj 2010, 00:07 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Jag är 100 % säker på att du inte kan läsa mina tankar, men jag gillar dig ändå.
|
5 maj 2010, 00:08 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Tankeläsning fungerar bara mellan personer på samma nivå av social finkänslighet. Du är förmodligen aspig och grov i sättet.
|
5 maj 2010, 00:12 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag har inte "outat" dig på något sätt. Det är helt din egen tolkning.
|
5 maj 2010, 00:13 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|