Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Nästa
Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Timeless skrev:
Det är väl ändå positivt att du lever?

Jovars. Men vad hade det med saken att göra?

29 september 2010, 21:00
Medlem
Yetin skrev:
Timeless skrev:

Skit ska skit ha, helt enkelt. Du har själv visat att du inte bryr dig om rättsamhället. Då ska du väl inte gnälla efteråt, typiskt kärringbeteende.

29 september 2010, 21:08
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Timeless skrev:

Skit ska skit ha, helt enkelt. Du har själv visat att du inte bryr dig om rättsamhället. Då ska du väl inte gnälla efteråt, typiskt kärringbeteende.

Hon började jävlas med mig och jag försökte lösa det. Hon är alltså den enda som gjort fel. Jag har aldrig begått brott mot nån person tidigare.

29 september 2010, 21:18
Medlem
Yetin skrev:
Hon började jävlas med mig och jag försökte lösa det. Hon är alltså den enda som gjort fel. Jag har aldrig begått brott mot nån person tidigare.
Och så ska vi väl inte glömma att hon gjorde slut med dig oxå.. Som sagt, kärring.

Om nån bryter sig in i min lya med en yxa i näven så ska denna vara glad om han kommer ut levande. Det var min poäng. Jag skiter i vem en sådan person anser ha gjort rätt eller fel. Kommer leta varje tillfälle att släcka personens patetiska liv.

29 september 2010, 21:24
Medlem
Timeless skrev:
Och så ska vi väl inte glömma att hon gjorde slut med dig oxå.. Som sagt, kärring.

Ja, men det var ju en månad tidigare. Det har ingen relevans för yxningen.

Timeless skrev:
Om nån bryter sig in i min lya med en yxa i näven så ska denna vara glad om han kommer ut levande. Det var min poäng. Jag skiter i vem en sådan person anser ha gjort rätt eller fel. Kommer leta varje tillfälle att släcka personens patetiska liv.

Om nån skickar sina räkningar till mig ska den personen vara glad om den får fortsätta leva.

Gillar du folk som låter andra betala deras räkningar?

29 september 2010, 21:36
Medlem
Yetin skrev:
Nej, just det. Du har säkert medicinerat bort ditt ego.

Yetin skrev:
Om nån skickar sina räkningar till mig ska den personen vara glad om den får fortsätta leva.
Haha, wtf? Det kallar jag lättkränkt.

Yetin skrev:
Mer än jag gillar folk som yxar sig in hos andra.

Du tycker inte det är rättvist kanske? Vill du ha min adress? :mrgreen:

29 september 2010, 21:43
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Nej, just det. Du har säkert medicinerat bort ditt ego.

Det var inte direkt nån överaskning. Och mitt ego är inte så stort som vissa narcissisters, nej.

Timeless skrev:
Yetin skrev:
Haha, wtf? Det kallar jag lättkränkt.

Det säger väl sig självt att det är orimligt att betala...

Yetin skrev:
Mer än jag gillar folk som yxar sig in hos andra.[/quote]

Varför vägrar du se anledningen till yxningen? Då borde du tycka poliserna var ännu sjukare som viftade med sina puffror...

29 september 2010, 21:47
Medlem
Citera:
Varför vägrar du se anledningen till yxningen?
Tror du inte att jag är läskunnig eller? Jag har läst dina bortförklaringar till yxningen på massor av ställen @internetet. Jag har ingen anledning att dansa efter dina valser. Sen skiter jag som sagt i vilken anledning en person som yxar sig in i min lya har.

Yetin skrev:
Då borde du tycka poliserna var ännu sjukare som viftade med sina puffror...
Nej, hade aldrig satt mig i den situationen men knappast att jag skulle se det som mitt eller deras liv. De flesta poliser använder inte övervåld heller, däremot vad någon som bryter sig in med yxa tänkt att göra är knappast något man ägnar mer än en mikrosekund på. Personen förtjänar helt enkelt inte att leva efter att han satt sin fot inne i min lya.

Nu handlar det iofs inte om mig. Det du gjorde var att bryta dig in och följa efter en tjej som var livrädd. Och så försöker du få det till att det är hon som är psykopaten. Bara idioter går på dina valser, hoppas du får det trevligt i fängelset. Annars kan du få min adress, sen kan du väl skylla nån skit på mig nästa gång du blir kränkt. Det blir lite mer jämt då, din fege fan.

29 september 2010, 22:37
Moderator
Timeless skrev:

Zombie skrev:
Menade inte allvar, Timeless, försökte bara vara litet smårolig. Och möjligen självironisk. Ber om ursäkt om du tog illa upp.
Säker? Verkar nästan som att du försöker rätta till kuddarna. :mrgreen:

Jag kan väl säga något elakt med flit också när jag kommer på det då... :mrgreen: :mrgreen:

29 september 2010, 22:40
Medlem
Timeless skrev:
Citera:
Varför vägrar du se anledningen till yxningen?
Tror du inte att jag är läskunnig eller? Jag har läst dina bortförklaringar till yxningen på massor av ställen @internetet. Jag har ingen anledning att dansa efter dina valser. Sen skiter jag som sagt i vilken anledning en person som yxar sig in i min lya har.

Yetin skrev:
Då borde du tycka poliserna var ännu sjukare som viftade med sina puffror...
Nej, hade aldrig satt mig i den situationen men knappast att jag skulle se det som mitt eller deras liv. De flesta poliser använder inte övervåld heller, däremot vad någon som bryter sig in med yxa tänkt att göra är knappast något man ägnar mer än en mikrosekund på. Personen förtjänar helt enkelt inte att leva efter att han satt sin fot inne i min lya.

Nu handlar det iofs inte om mig. Det du gjorde var att bryta dig in och följa efter en tjej som var livrädd. Och så försöker du få det till att det är hon som är psykopaten. Bara idioter går på dina valser, hoppas du får det trevligt i fängelset. Annars kan du få min adress, sen kan du väl skylla nån skit på mig nästa gång du blir kränkt. Det blir lite mer jämt då, din fege fan.

Haha. Du är dum i huvudet. Jag har varit rädd för ** många fler gånger än hon varit rädd för mig. Och det jag säger att hon gjort är sant. Jag har räkningarna...

Moderator: Zombie
Tog bort namn.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

29 september 2010, 22:54
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.