Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Jag är Hitler reinkarnerad 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Jag är Hitler reinkarnerad
Jag är inte intellektuell eller akademiker men jag är inte okunnig för den skull. Precis som Hitler så kan jag uppvisa förvånande kunskaper inom områden många vanliga människor inte förstår sig på.

Många invandrare betraktar även mig som mer civiliserad, hedervärd och bättre på hövlig konversation än vad som är fallet med genomsnittliga PK-svenskar. Jag har ofta fått höra från t.ex iranier som kört mig i taxi när jag varit i Stockholm att jag är en väldigt "ädel" person med ett fint sinne. Också ett tecken på Hitlers inflytande även i detta livet. Hitler beundrades av icke-européer.

Min styrka ligger i den obefläckade tankens ärliga renhet. Inte i logiska resonemang.

27 februari 2010, 16:30
Avslutat konto
Precis som Hitler så ser jag en renhet i folkliga kulturer och avskyr det kosmopolitiska. På hans tid var det bara judar bland främmande element som lekte ultrakapitalister och förnäma elitister i skräddarsydda kostymer i västerlandet. Idag är det iranier, indier, pakistanier, afrikaner etc... Utöver detta är Europa översvämmat av islamisk barbari. Hitler hade inget emot muslimer så länge de höll sig i sina egna länder. Jag känner lite likadant.

Att jag t.ex anser arroganta elitistiska iranier med sjukligt behov av att visa sig duktiga och integrerade vara ett större hot än Islam rent generellt är helt enkelt för att den mentaliteten iranierna uppvisar är densamma som det Hitler hatade i judarna. Denna mentalitet måste bekämpas överallt, oavsett. Den är oren. Det är själva höjden av svag karaktär. Islam däremot är i all sin primitivitet inget hot så länge muslimsk invandring inte förekommer.

Det jag hatar är folk som utnyttjar västerlandet som lekstuga för sina egna dekadenta statusdrömmar. De representerar den besudlade tanken, det onaturliga politiska systemet som är dagens liberala demokratier. Höjden av mänskligt avfall.

Ingen kan för övrigt med någon trovärdighet beteckna mig som dumt rasistiskt white trash-slödder. Intresse för och kunskap i t.ex japanska språket eller persiska mattor brukar inte ingå i white trash-slöddrets världsbild.

27 februari 2010, 16:49
Medlem
Bild

Jag är inkarnationen av Bror Kanin. Jag gillar fortfarande inte rävar och björnar, och jag är fortfarande listig.

1 mars 2010, 15:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.