Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
Personlighetsstörningar, igen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Personlighetsstörningar, igen
Vill påpeka att det inte är utan en gnutta självdistans som jag leker holistisk detektiv på internetforum.

26 januari 2010, 20:04
Avslutat konto
Sanive skrev:
nisse är förmodligen någon form av karaktär. Samtliga av hans inlägg ger ett allt för skådespelat intryck.

Jag har fått samma intryck. Det finns bara en person som skulle skapa karaktärer på forum för att kommentera i mina trådar. Han kanske tror att han framstår mindre som ett troll om han registrerar 2 månader innan han börjar kommentera.

Den killen som förföljer mig förberedde ett antal YouTubekonton några månader i förväg enbart för att ha som "reserver" när han skulle förfölja mig. Det är inte omöjligt att han gjort samma sak här. Han är ful och ointressant med stela, tråkiga och själlösa idéer om allting men så otroligt irriterande att jag vill söka upp och tortera honom med en elpistol emellanåt.

26 januari 2010, 23:11
Medlem
Kanske är min svenska inte tillräcklig, men jag tyckte om Nisses svar.... brukar man bedöma andra människor på denna forum? Jag tycker inte om det...

28 januari 2010, 16:53
Avslutat konto
Loul verkar vara ett nytt troll. Kanske samma person som ligger bakom Nisse.

Runt Januari 26 verkar min stalker ha haft en känslomässig boom, troligen efter att ha läst saker jag skrivit om honom (med bifogade länkar) i förnedringssyfte. Han registrerade då ett antal konton och blev även aktiv med en del gamla trollkonton igen.

28 januari 2010, 17:02
Medlem
loul skrev:
Kanske är min svenska inte tillräcklig, men jag tyckte om Nisses svar.... brukar man bedöma andra människor på denna forum? Jag tycker inte om det...

Welkom!

28 januari 2010, 17:07
Avslutat konto
Uppenbarligen är det fortfarande mycket som gnager på hans dåliga självkänsla eftersom han tvångsmässigt fortsätter sitt stalkande. Jag tror att han försökte sluta till nyår. Lovade sig det som nyårslöfte eller nånting, men det tog tre veckor så hade han fallit tillbaka i besattheten av mig.

Vad gäller trollande har han målat in sig i ett hörn eftersom han inte längre kan angripa mig direkt utan att avslöja sig. Hans mål är att försöka göra mig arg, försöka projicera och dumpa sitt eget självförakt på mig. Det är nu mycket svårt för honom eftersom han varken kan angripa mig direkt eller hänga ut mig medans jag kan göra allt detta mot honom.

28 januari 2010, 17:08
Medlem
Josef3 skrev:
Uppenbarligen är det fortfarande mycket som gnager på hans dåliga självkänsla eftersom han tvångsmässigt fortsätter sitt stalkande. Jag tror att han försökte sluta till nyår. Lovade sig det som nyårslöfte eller nånting, men det tog tre veckor så hade han fallit tillbaka i besattheten av mig.

Wow. Killen har skrivit ETT inlägg, och du gastar om troll och känner dig förföljd? Wow.

28 januari 2010, 17:10
Avslutat konto
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Wow. Killen har skrivit ETT inlägg, och du gastar om troll och känner dig förföljd? Wow.

Den här killen registrerade flera användare även på andra forum runt januari 26. Den första tråd han väljer att kommentera i här är min tråd. Inte något som rör AS generellt.

Jag läser av hans känsloläge genom att följa allt han skriver på andra forum. Runt januari 26 var han upprörd och detta resulterade i mer osäker och aggressiv debattstil, fler utfall mot andra, fler smileys, ^^, och andra symboler som han ofta överanvänder när han känner sig pressad. Jag kan läsa av små saker i hans känslolägen och jag har kopplat detta till att hans gamla trollkonto helt plötsligt blev aktivt igen på ett annat forum, samtidigt som flera nya uppenbart falska användare registrerade.

Jag kommer fortsätta pressa och förnedra honom. Han kommer i slutänden inte ha något annat val än att lämna mig ifred eftersom varje misslyckat trollningsförsök från hans sida bara genererar mer dålig publicitet för honom i googlesökningar och även IRL.

Jag slutar aldrig förbluffas över hur dumma och obegåvade aspergare generellt är.

28 januari 2010, 17:13
Medlem
Josef3 skrev:
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Den här killen registrerade flera användare även på andra forum runt januari 26. Den första tråd han väljer att kommentera i här är min tråd. Inte något som rör AS generellt.

Jag slutar aldrig förbluffas över hur dumma och obegåvade aspergare generellt är.

Fåntratt.

28 januari 2010, 17:16
Avslutat konto
Glöm inte att jag ibland har ett slags sjätte sinne. Jag kunde göra en fullständigt korrekt gärningsmannaprofil på FB av "djurplågaren i Lerum" innan han åkte fast och hans identitet blev känd. Met träffsäker än det som profesionella kriminologer och rättspsykiatriker lade fram.

Jag hade rätt vad gäller dörrklockemannen.

Jag hade rätt vad gäller den danska aspergaren som jagades med hundar.

Jag är extremt intelligent och har en naturlig förmåga att dra såna här slutsatser baserat på utspridd information, små detaljer, sammanträffanden etc. Ibland är jag paranoid och har fel men väldigt ofta har jag faktiskt rätt. Glöm inte det.

28 januari 2010, 17:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.