Om du är intresserad kan du också få posta inlägg/kundvagnsspaningar på bloggen. Är vi fler som spanar kan vi täcka in fler kundvagnsscenarion och klarlägga kundvagnsgeografin bättre.
Nu väntar den största utmaningen, att få folk att läsa bloggen regelbundet. Därför kommer bloggen och Den stora kundvagnsspaningstråden nu till en början uppdateras parallellt.
Så bloggen var inget annat än ännu ett utvidgning av memen eller vad det bör kallas. Jag trodde nästan det var ett genuint intresseprojekt.
Det är ett intresseprojekt, men det är ett projekt som har flera dimensioner. I första hand kommer givetvis kundvagnsintresset, men jag kombinerar detta med att publicera mitt intresse för att på så sätt inspirera och också komma i kontakt med andra som är intresserade (därav att jag tycker det är bra om någon läser bloggen, dessutom är det ju meningslöst med en blogg som ingen läser). Dessutom har jag aldrig tidigare haft en blogg så det är ett utmärkt tillfälle för mig att lära mig om det. På sikt tänkte jag sluta posta om kundvagnar på olika aspergerforum och istället bara posta på bloggen. Men nu så här i början blir det lite parallellt. Jag tror inte att någon kommer gå miste om någon kundvagnsinformation tackvare detta och hoppas att vi blir fler om kundvagnsintresset.
7 januari 2010, 12:31
sugmundfreud
Medlem
Re: Den stora kundvagnsspaningsbloggen
Jag kommer att följa bloggen. Konstigt nog är det intressant... Kanske för att kundvagnar alltid varit en sak man tar för given. Men tänk om där inga kundvagnar fanns, vad gjorde man då? Då skulle man vara tvungen att ha slavar med sig som bar varukorgar. Eller skaffa tantrullväska.
7 januari 2010, 16:33
Savanten Svante
Medlem
Coop forum på stora bernstorp, malmö:
Kundvagn avsedd att hänga korgen på:
Hittade inga skyltar. Däremot hittade jag stora vagnar oxå!
MED skylt!
7 januari 2010, 16:36
Kristofer
Medlem
Tack för bilderna Svante! De ska jag lägga upp så fort min saga från julhandeln är klar.
Just nu håller jag på och försöker kämpa med att få de där små knapparna för facebook (och andra ställen som man kan dela innehållet på) längst ner i varje inlägg. De ser proffsiga ut att ha där - men det verkar inte gå med wordpress.
7 januari 2010, 19:24
Kristofer
Medlem
Svante:
Du vet väl att vagnarna du fotade är gjorda av PET-flaskor. Skriver mer om det när jag kommer skriva om dem på bloggen.
8 januari 2010, 22:32
Savanten Svante
Medlem
nix, det visste jag inte!
Hmm. Gör man det på aspievis undrar jag om man göra NÅNTING ointressant!
8 januari 2010, 22:57
Kristofer
Medlem
Svante:
Jag skulle vilja veta var du hittade vagarna på bilderna. Stad och gärna plats (t.ex. butiksnamn eller var det nu var).