Well well well.
Har ätit p-piller i 1 år nu cirka. Acnen är borta och håret har växt ut igen! Men i övrigt är jag jävligt sjuk fortfarande.
Har tagit en massa prover, ingenting påvisar att någonting skulle vara fel med varken sköldkörtel eller annat. Var hos endokrinolog den 11:e. Hon hånfnyste åt mitt scandlabtest som påvisar underfunktion av sköldkörteln. Enligt henne använder de föråldrade metioder och bla bla bla.
Väntar nu på att få komma och röntga hjärnan för att kolla att jag inte har någon tumör på hypofysen. Skall även ta fler prover.
Har äntligen fått tid hos gyn också, skall inom kort ta en radda hormonprover inför detta. Hoppas de kollar pcos då, jag tror min psykiater skrev det i remissen iaf. Så det händer lite grejer. För jävligt dock att huvudinlägget skrevs för ett år sedan och alla läkare har bara skrattat åt mig och sagt att jag är fet och ska gå hem och banta.
Tills jag åkte in akut med ambulans. Hade svåra smärtor där gallan sitter. Då tog det fart och remisser skickades utan knot. Smärtorna blockeras numera med alvedon, tradil, tramadol, morfin mm, vad jag får tag på. Tur man har ett stort jävla hemapotek. Jag får ingenting utskrivet
. De är väl rädda att jag ska vilja ha dödsknarket citodon, därför låtsas de inte höra när jag ber om smärtstillande. Och ja, faktiskt så skulle jag gärna vilja ha det. Fick några av min cancersjuka mamma, de hjälpte bra, men det stashet är slut nu.