Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Bögars onaniobjekt? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Bögars onaniobjekt?
Ganska många vill ha det åtminstone ibland. Förvånansvärt många män finner kvinnors anus väldigt lockande och drar sig inte för sådant som verkar rent hälsovådligt.

23 april 2012, 22:24
Medlem
Det är därför mottagaren bör ta ett ordentligt lavemang innan, så att tarmen rensas. Givaren bör dessutom använda särskild, extra tjock kondom eller dubbla lager just i rövhålet, eftersom just tarmväggarna är gjorda att lätt ta upp, vad som i vanliga fall är näringsämnen, men i detta fall kan vara tråkigare saker som man inte vill ha in i sig.

Det intressanta med ringmuskeln är väl annars att den har förmåga att sluta mycket tätare och hålet är dessutom trängre och en del män gillar hårt tryck kring kuken.

Det är egentligen inte konstigare än så.

23 april 2012, 22:31
Medlem
Analsex är väl dock inget man ska prova det första man gör, eftersom mottagaren oftast behöver träna upp förmågan att slappna av ringmuskeln med vilje när det behövs och även vänja sig vid den extra tänjningen som det ofta innebär att få en kuk uppkörd där, eftersom mottagaren annars riskerar att skada diverse delar - och det vill man inte vara med om.

23 april 2012, 22:35
Medlem
Det är vad jag har hört i alla fall. 8-)

23 april 2012, 22:37
Medlem
Om mottagaren är man kan även han få det väldigt skönt i och med att prostatan stimuleras, ofta direkt av det som sticks in. Det ska, enligt vad jag har hört, ge en helt annorlunda orgasm.

23 april 2012, 22:42
Medlem
Incognita skrev:
Ganska många vill ha det åtminstone ibland. Förvånansvärt många män finner kvinnors anus väldigt lockande och drar sig inte för sådant som verkar rent hälsovådligt.
Jag ifrågasätter dessa "mäns" heterosexualitet :!:

23 april 2012, 22:50
Moderator
Jaha. Det gör inte jag.

23 april 2012, 22:54
Medlem
Vem vet bögar kanske fantiserar om tjejer som pillar på varandra vet att många flator märkligt nog tänder på bögporr :07:

23 april 2012, 23:02
Medlem
Ufo skrev:
Incognita skrev:
Jag ifrågasätter dessa "mäns" heterosexualitet :!:

Det gör du väl bara för att du är emot analsex - och det är naturligtivs tillåtet att vara det - men analsex har ingenting med läggningen att göra.

För övrigt är det ju så att bögar naturligtvis inte nödvändigtvis tänder på analsex (det vill säga anal penetration), utan hellre ägnar sig åt annan typ av stimulans.

23 april 2012, 23:06
Medlem
...men för att svara tydligare på trådstartarens fråga: Det lär ju vara individuellt och inte bara en enda sak (eller ens underlivet (eller ens något kroppsligt för den delen)) och det varierar säkert också över tid, precis som för heteromän.

23 april 2012, 23:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.