Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Skruv lös 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Skruv lös
Hotade hon med kyskhetsbältet igen? ;)
Bild

24 mars 2012, 21:34
Medlem
Ron Jeremy skrev:
"det ger du fan i, punkt!"

Du har en vettig fru du :) *gillar*

24 mars 2012, 22:05
Medlem
Nä hon hotade med en rejäl omgång stryk, hon vet att jag aldrig skulle slå tillbaka.
När det var klart så skulle hon ringa och berätta om mitt "självskadebeteende" både
vad det gällde spiken och andra blesyrer, ja det räcker väll? gissa vem dom skulle tro på...
Fast det finns en fördel med alltihopa, hon ska kolla mig sängen på kvällarna :07: tills
det farbror doktorn fixat spiken :D

24 mars 2012, 22:07
Medlem
Fast jag förstår egentligen inte ändå?? stygn tar man ju själv och det
här är ju inte så stor skillnad tycker jag, alvarligt talat, det är ju bara
en redan lös spik som ska tas bort, jag kan inte låta bli att vicka på den
ungefär som en lös tand när man var liten.

24 mars 2012, 22:20
Medlem
Jag hade inte heller kunnat låta bli..

24 mars 2012, 23:26
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Nä hon hotade med en rejäl omgång stryk

Du ska alltså gifta dig med en potentiell våldsverkare... Lycka till!

25 mars 2012, 02:36
Medlem
Vet ju inte vad för spik TS/RJ relaterar till, eller bakgrunden för hur den kom dit eller varför den nu lossnat förutom att den sitter/satt i armbågen. Det kanske inte är den ende, eller ens den första, vet inte heller om det finns någon allmänpliktig anmälningsskyldighet till allmänna "bilmecken" läs åklagaren och då beträffande de argument (hot), påtryckningar (valmöjligheter) som TS/RJ ställts inför, men anar att det kan handla om något som om antalet ben som skall krossas, eller få förbli helt intakta fortsättningsvis, vet ju heller inget om den blivande gode hustrun tidigare är känd som serie"shaker"/"cracker"/"slugger" av misshagliga kontrahenter (främst män dåra) då "hen" blivit emotsagd och kanske inte blivit önskvärt beaktad och åhörd utan dröjsmål ... hmm ... m.m

25 mars 2012, 03:11
Medlem
Jo, indicierna finns ju onekligen där.

25 mars 2012, 03:19
Medlem
Vet ju inte vad för spik TS/RJ relaterar till, eller bakgrunden för hur den kom dit eller varför den nu lossnat förutom att den sitter/satt i armbågen. Det kanske inte är den ende, eller ens den första, vet inte heller om det finns någon allmänpliktig anmälningsskyldighet till allmänna "bilmecken" läs åklagaren och då beträffande de argument (hot), påtryckningar (valmöjligheter) som TS/RJ ställts inför, men anar att det kan handla om något som om antalet ben som skall krossas, eller få förbli helt intakta fortsättningsvis, vet ju heller inget om den blivande gode hustrun tidigare är känd som serie"shaker"/"cracker"/"slugger" av misshagliga kontrahenter (främst män dåra) då "hen" blivit emotsagd och kanske inte blivit önskvärt beaktad och åhörd utan dröjsmål ... hmm ... m.m

Edit: blev så nervös av mitt spekulativa och lösmynt skrivande och då jag erkänner att det skramlar betänkligt av alla mina lösa skruvar som dock inte sitter i mina ben utan snarast kan härledas till mina mjukdelar någonstans i de övre regionerna, dvs jag skulle radera ovanstående, men så olycksaligt tryckte jag på skicka och är nu så paranoid, att jag skall riskera att få de lösa skruvarna kompletterade med ett antal spikar för mitt sätt att förtala någon för mig okänd och anonym för sin handel&vandel (*söm/sömnlös*) ångrar mig nu djupt då jag inte vet vad jag har att vänta mig om jag mot förmodan skulle få ihop det med någon som jag kärleksfullt och föräskat visar mitt intresse för och som kanske då blir olycksaligt besvarad med att vi då också även kan sova tillsammans, också, *brr* tänk om jag då yrar och pratar i sömnen/nattmössan eller det märks på något annat sätt vad för paranoida föreställningar som pågår i mitt inre ... *ryser*
db

25 mars 2012, 03:43
Medlem
Schueberird skrev:
Ron Jeremy skrev:
Nä hon hotade med en rejäl omgång stryk

Du ska alltså gifta dig med en potentiell våldsverkare... Lycka till!

Hon är den snällaste människa jag träffat, hon blev bara heligt förbannad över att
nu när det börjar bli lite ordning på mig och vi kan börja skapa en framtid tillsammans
så skulle jag som hon sa "göra något så idiotiskt", visserligen använde hon flera och
hårdare ord. under 20 års tid har jag bara fått henne att klappa till mig en gång,
tror jag skrivit det förr, det var när jag trots hennes vilda protester började smörja
in henne med en fläsksvål, då kom det en snabb rak höger som jag fick näsblod av,
nåt vi fortfarande har kul åt! :D
Att hon skulle fått in mig på dårhus om hon upptäckt att jag gjort det eller tagit mig
på bar gärning, det tvivlar jag inte en sekund på.

25 mars 2012, 12:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.