Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
McDonalds och konsten att klanta sig på twitter 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: McDonalds och konsten att klanta sig på twitter
Incognita skrev:
Har någon sett om det har förekommit näthat här? Jag såg inget sådant, bara löje gentemot McDonalds och deras anspråk på att vara en positiv del i människors vardag och allmänt missnöje över företeelsen som sådan. Det fick mig att fnissa skadeglatt. Inget ont om dem som sliter där; jag skulle aldrig palla med den stressen.
Jag säger inget om det. Men jag har ingen aning om hur många sådana här twitterlistor det finns och om jag kan säga något utan att bli hånad av just näthatare så har jag ännu inte orkat läsa ens den länkade.

25 januari 2012, 18:07
Moderator
Timeless skrev:
Zombie: du borde starta ett twitterkonto och berätta om sitt extraordinära köttbehov så får du kanske rabattkuponger. :lol:

??? Det kanske bara är jobbigt att bli påhoppad (diskussioner försiggår ju i flera medier samtidigt) när medicinska överväganden omöjliggör vissa val, som att helt utesluta kött. Det är väl inte så konstigt? Vad vet du om vad Zombie tål och inte tål, eller om hur hans kropp tar upp näring? Och vad har det med saken att göra?

25 januari 2012, 18:09
Moderator
Och om någon undrade så var ovanstående inte någon moderering - mer en iakttagelse om att den där lustigheten nog träffade lite fel och ganska så rejält orättvist (men det kan nog inte Timeless veta - och det kanske inte var så illa menat, utan mer av en rå men hjärtlig jargong?).

25 januari 2012, 18:19
Medlem
Bah, han tål det nog, Timeless.
Han är ju en karlakarl och så...fast han äter sallad.

:P

26 januari 2012, 01:11
Medlem
Minns fortfarande mitt första McDonaldsbesök, jag liknade det jag fick med en skosula.
Vad det skulle ha varit, kommer jag däremot inte ihåg.

26 januari 2012, 02:33
Medlem
Ufo skrev:
Minns fortfarande mitt första McDonaldsbesök, jag liknade det jag fick med en skosula.
Vad det skulle ha varit, kommer jag däremot inte ihåg.

Jag och min bror och säkert många fler säger: J sk' ät´suulor. Det betyder att man ska på donken. De vanligaste sulorna är cheezeburgare. För extra god ekonomi tar man gratis isvatten till.

26 januari 2012, 16:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.