Jag är rätt glad att jag liksom bara ser mig själv samt min familia och skiter i det stora alltet rätt mycket. Värnar såklart litet om naturen, kastar tex inte fimpar på marken etc. Kom att tänka på det här med min inskränkthet (autism?) när jag läser om all politik här.
Liksom jag röstade på SD. De är inte bra, de är som alla andra partier - slätstrukna och anpassade in absurdum. Men vad fan, kul att se vad som händer när de kommer in i riksdagen tänkte jag!
Så när man nämner att man röstade på dem är man enligt en del självaste djävulen, sitter på en trehjuling, piskar Nyamko Sabuni på stjärten samt knullar A.Hitlers stumma lik. Å man ba öhh, asså det enda jag gjorde var att gå på Ersbodabibblan och lägga tre lappar i ett kuvert
. Men whatever rocks your boat. Var för fan glad att jag orkade göra det. Eller gillar ni inte demokrati? Nä just det ni är smygkommunister allihop, haha. Ja varför inte, vore uppfriskande med en diktatur. Jag tänker luta mig tillbaka och odla pären och skaffa höns. Kan de andra slåss om operahus, E4s dragning och annan ointressant skit.