Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Social baksmälla. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Social baksmälla.
Ta en stesolid när du ska umgås. ;)

Nej, jag vet inte faktiskt. Har samma problem.

30 januari 2011, 15:11
Medlem
Jag planerar in att sova om jag måste göra sånt som ger baksmälla. Just sömn är min bästa medicin.

En annan är att jag lärt mig säga nej, och inte ställer upp på sociala sammankomster som inte samtidigt ger mig något. Även de ger mig baksmälla, men då somnar jag åtminstone glad.

30 januari 2011, 22:47
Medlem
När jag skriver att jag tycker de flesta människor är ointressanta menar jag inte att jag själv skulle vara bättre eller överlägsen på något sätt. Det är bara det faktum att jag oftast kommer på mig själv med att ha genuint tråkigt i de flestas sällskap. Det gemene man intresserar sig för intresserar inte mig och vice versa.

Jag är lika road av att kolla fotbollstabbar på youtube, snacka platt-tv eller delta i allmänt småpratande som de är av att diskutera calabashpipans ursprung.

30 januari 2011, 23:02
Medlem
Flia skrev:
Jag planerar in att sova om jag måste göra sånt som ger baksmälla. Just sömn är min bästa medicin.

En annan är att jag lärt mig säga nej, och inte ställer upp på sociala sammankomster som inte samtidigt ger mig något. Även de ger mig baksmälla, men då somnar jag åtminstone glad.

Resultatet av det här är ett liv i total ensamhet. Jag skulle vilja bryta den trenden.
Jag kan inte tacka nej till mina barn. Inte heller sova bort den tid de är hos mig.

Visst man håller skeppet flytande, men jag vill ha lite glädje i det också.

31 januari 2011, 02:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.