Ny tråd Svara på tråd  [ 59 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Medicintråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Medicintråden
Har ingen aning. Hur många fiskar?

-----
Googlade lite och citerar en okänd micke:
Om man vill konsumera etiskt finns det knappt nåt kvar att konsumera...

:(

5 oktober 2010, 23:06
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Har ingen aning. Hur många fiskar?

-----
Googlade lite och citerar en okänd micke:
Om man vill konsumera etiskt finns det knappt nåt kvar att konsumera...

Beror på väl på vad man tycker är etiskt då.

Själv tror jag fiskarna räcker till alla människor, men tyvärr blir de färre pga. att människan pissar ut läkemedelsrester i avloppen. Snart kanske vi bara har de kvar som vi då odlar i skyddade miljöer.

Nej jag vet inte heller hur många det går åt men det beror ju på hur man räknar också. Jag skulle tippa på 1000 - 7000 st fiskar / kapsel och då har jag inräknat reklamen som average användare ger detta piller fram tills de blir förbjudna.

5 oktober 2010, 23:28
Medlem
Det är ju HEMSKT många!

:?
Nu kom ja precis på att jag glömt ta mina kosttillskott för idag. Ska genast handla ytterst oetiskt och göra det.
Jag tackar alla er tusentals fiskar som på detta sätt rent konkret förgyller min vardag, mitt liv och min person.
Älskar er varenda en!!!

6 oktober 2010, 12:48
Medlem
^^ *g (Som i jag)

6 oktober 2010, 12:56
Medlem
Lyrica igen sedan någon vecka.
Jag sover bättre men tröttheten är konstant om jag inte aktiverar mig seriöst. Kan få upp energin till oanande nivåer men så fort jag slappnar av så känner jag bara för att gå och lägga mig. Har enorma problem med balansen och tappar saker också.
Aggressionsutbrotten som jag kopplade ihop med Lyrica när jag käkade dem förra vändan var antagligen abstinens!
När medicinen börjar gå ur kroppen så blir man helt enkelt ett pain in da rumpan, va.

Så nu ser jag till att vara konstant sederad eller vad faen man blir på de här kapslarna.
Snäll blir man. Samt trög och dum. Men det är det värt.

Har lydigt tagit mina krilloljekapslar samt multivitamin och även extra D-vitamin till och från. Ögonfransarna är långa igen, de var lite skruttiga ett tag men nu har de återhämtat sig. Det kanske har ett samband med Omega3't eller/och vitaminerna.
Järntillskottet har jag faktiskt glömt bort att ta.

28 december 2010, 22:54
Medlem
BORT med Lyrica!

Mianserin som sömnmedel. Har någon testat?
Ska börja med det imorgon tänkte jag mig. Fast nu sover jag ju för mycket helt plötsligt men det är väl kroppens sätt att återhämta sig från...livet.

11 januari 2011, 14:35
Medlem
Har ätit Mianserin som antidepp, den ända verkan den hade var att jag blev smällfet :evil:
Flunitrazepam är det sovpiller som funkar bäst för mig, ett litet tips om man äter benzo
och har en snål-mes-läkare, det går att boosta upp effekten med upp till 50% med hjälp
av Omeprazol, funkar bra för mig :D .

11 januari 2011, 14:57
Medlem
Helvete också!
Jag visste att det var något jag glömde bort.
Nämligen att när jag tidigare funderade på Mianserin så såg jag att den är i stort sett är det samma som Mirtrazapin som jag absolut inte tålde. Gick också upp i vikt under väldigt kort tid och blev helt utslagen dygnet runt samt blixtrar i huvudet när jag skulle somna, konstiga domningar i händerna och kramper i käkarna.

Ska jag testa ändå eller inte?

11 januari 2011, 16:00
Medlem
Jag kan ju inte ge dig råd men om du reagerade så starkt tidigare
då är det nog kanske smart att kontakta läkaren och tala om det.
Det kanske finns andra alternativ.

11 januari 2011, 20:56
Medlem
Är det någon som vet ett bra internetapotek INOM eu där det går att
köpa starkare smärtstillande som Hydrocodone, eller rent Codein för att
blanda själv. Är skit trött på min huvudvärk(migrän) och fega läkare
som inte törs skriva ut vettig medicin bara för att de vill ha ryggen fri :twisted: .
Så själv är bäste dräng, ordnar det själv, har köpt från östsidan och Moldavien
men inte hittat pillren med rätt drag i än, några tips?
OBS! Ingen lagläsning tack för den kan jag redan, allt är lagligt tills man åker fast ;)

11 januari 2011, 21:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 59 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.