Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Zombie
Moderator
|
Re: Vem gjorde rätt?
Ibland håller man med rdos
|
29 juni 2010, 13:52 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag gillar inte att behöva hålla på med det här, men jag känner mig tvungen. Det är inte ett godtagbart alternativ att låta henne vinna. Det är både ekonomiskt och principiellt oacceptabelt.
|
29 juni 2010, 14:03 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Så tråden skapades för att hitta en del fans, eller för att identifiera fansen?
|
29 juni 2010, 14:08 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Eh, jag vet inte. Ville kolla om folk håller med mig eller henne. Hon hävdar att jag och endast jag gjort fel, jag hävdar att hon är den som har gjort fel.
|
29 juni 2010, 14:15 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Ta en lång promenad och hitta en kopp kaffe nånstans. Ingen mår bra av att du fastnar i det där.
|
29 juni 2010, 14:46 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Nej, jag ser det själv som ett problem. Jag borde lugna mig och hoppas att medlaren jag har kontakt med kan hjälpa mig lösa det istället. Jag har en skog utanför dörren, där kan jag koncentrera mig på något annat.
|
29 juni 2010, 15:02 |
|
|
moggy
Medlem
|
Synd om båda.
Men efter vad jag läst om det här så är det Yetin som föll offer för en manipulerande och girig FV som ville ha åt sig en fin mobil på pojkvännens bekostnad. Sen överreagerade Y en del, minst sagt. Men det hela handar om rätt mycket pengar och blir man blåst så kan det hända att ilskan tar över och man gör nåt man inte borde göra.
Synd om båda, som sagt. Men för mig är det iaf uppenbart vems felet är från första början.
|
30 juni 2010, 17:53 |
|
|
moggy
Medlem
|
|
30 juni 2010, 17:55 |
|
|