Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Exhibitionism! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Exhibitionism!
Har ni några exhibitionistiska drag?

Själv har jag inget emot att synas, fast det går i perioder.
När jag är inne i en exhibitionistisk (vilket jävla ord!) period så blir det mycket fokus på klädstil och utseende. Inte så att jag spökar ut mig som en utomjording utan mer fokus på en sexuellt utmanande framtoning. Sedan tröttnar jag och tonar ner den sidan.
På jobbet måste jag ändå bete mig civiliserat så där handlar det mer om att klä "ner" sig och dölja de mest framträdande kvinnliga attributen.

Jag gillar att hångla upp min kille offentligt, rumpa mig mot honom när vi står i matbutikskön eller känna efter om han är hård när vi sitter på bussen. Han tycker att det är ytterst pinsamt vilket jag finner väldigt underhållande av någon anledning...kanske har jag en sadistisk ådra? Men samtidigt tar han nog inte illa upp på riktigt utan det blir mer som ett fnissigt, förläget försök att komma undan mina, enligt honom, olämpliga närmanden.

Det är vad jag kommer på på rak arm.
Hur är det för er?

Edit: Kom på att jag även postar mindre lämpliga foton då och då... :roll:

26 april 2010, 21:59
F.d. exec
Inlägg Re: Exhibitionism!
Skulle aldrig falla mig in att bete mig som ett brunstigt djur bland folk, iallafall inte sedan jag blev 20 år och slutade röka i tunnelbanevagnar och kom över mitt tonårsuppror. =)

Jag kan bara se min äckliga honkatt när hon löper framför mig när jag läser beskrivningen av din "exhibitionism".

Inte som någon diss personligen. Men det är inte "ok" beteende bland civiliserade människor.

26 april 2010, 22:27
Medlem
Haha, just i fallet med min kille så är det mer en sorts reaktionssökande tror jag. Det är så roligt att han blir så generad... :? gud jag är nog sjuk. Men det ÄR komiskt!

Det andra är väl någon sorts bekräftelsebehov. Men det ser jag som ett sunt drag efter alla långa, trista åren av dålig självkänsla och självhat.

Många med AS odlar fram ett speciellt utseende, har jag fått för mig.
Inte alltid i ett sexuellt syfte utan mer som en sorts manifestation för att man står utanför den trista normativa gråa massan. Är man udda redan från början och aldrig passar in så kan man likagärna göra det till sitt signum. Vända det till sin fördel.
Men jag kanske har fel.

26 april 2010, 22:46
Avslutat konto
Någon som märker att RedAlert börjar spåra ur och bli väldigt lik "Hannah"?

26 april 2010, 23:00
Moderator
Allt du säger om dina eventuella stalkare kan ju lika gärna gälla dig. Också eller istället. Tyvärr har du inte direkt gjort dig trovärdig.

Och även om CodeRedAlert skulle vara någon annan än den hon ger sig ut för och här enkom för att förfölja dig så har hon skrivit en hel del vettigt på kuppen. Även om hon skulle ha gjort sig det besväret bara för att lura oss.

26 april 2010, 23:06
F.d. exec
CodeRedAlert skrev:
Haha, just i fallet med min kille så är det mer en sorts reaktionssökande tror jag. Det är så roligt att han blir så generad... :? gud jag är nog sjuk. Men det ÄR komiskt!

När du säger det så kommer jag faktiskt på att jag brukar göra något snarlikt. Min tjej är lite hysterisk över att gå till apoteket, det är som om hon vore i kyrkan eller i en domstol eller på en anställningsintervju och blir så himla "uptight". Jag tycker mer att det är som att gå till Konsum eller videobutiken. När jag är med brukar jag roa mig med att vara störande högljudd och explicit kring allt som besöket anknyter till; om svamparna i fittan, svamparna i huden, problemen/sjukdomarna hon har i huvudet och så vidare. Jag glömde nästan bort det eftersom det var så länge sedan jag fick följa med till apoteket. Hon blir så generad att det är omöjligt att låta bli!

26 april 2010, 23:09
Avslutat konto
Det här senaste trollet är så dåligt att jag inte ens känner mig förföljd. Han har sen länge passerat gränsen för det patetiska i sin besatthet av mig. Att han försöker igen är inte värt några stora reaktioner från min sida. Jag kommer straffa honom på ett sätt som får konsekvenser för honom IRL, förr eller senare. Att jaga hans troll tjänar inget till.

26 april 2010, 23:11
Medlem
Ja Josef3, då väntar vi på Timeless här. Han kan säkert bekräfta dina paranoida idéer, som vanligt.

Har du något att tillägga som har med topic att göra?
Om inte - byebye, idiot.

Varför skulle jag utge mig för att vara någon annan än mig själv? Jag återfinns på de flesta forum i er närhet dvs. 5-6st. Men på inte ett enda av dem använder jag mig av troll. Dock skriver jag under olika nick då jag inte vill banda ihop mitt arbetsliv med mitt privatliv tex. Det handlar om olika umgängeskretsar helt enkelt.

26 april 2010, 23:14
Avslutat konto
Vem du påstår dig vara spelar ingen roll, den jag har i åtanke kommer straffas allvarligt oavsett om du skulle visa dig vara på riktigt. Du är oviktig.

26 april 2010, 23:17
Medlem
*talk to the hand* weirdo!
Ignorefunktion on. (Om det finns en sådan?)

26 april 2010, 23:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.