Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 2 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
Förklara SD
Jag har en massa fördomar om SD, men det är just fördomar eftersom jag inte har brytt mig om att kontrollera dem. Men vad är sant och inte sant?
|
4 februari 2010, 00:45 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Re: Förklara SD
Skulle tippa att det mesta är sant...
* Nazistkopplingarna är inte något enstaka, utan flera. Jag har länkat till det i min SD-tråd på AF.
* Deras ursprung är en öppet rasistisk skinnskalleorganisation vid namn BSS.
* De flesta SD-sympatisörer är lågutbildade unga män från södra Sveriges glesbygd, starkast fäste har de i Skåne & Blekinge.
* Väldigt många har kriminell bakgrund, räknat i procent ungefär 10 ggr mer prickar i belastningsregistret än vad invandrarna har, totalt sett.
* De har bevisats ljuga om fakta och spelar på känslor mer än att komma med reella politiska förslag.
* I de flesta frågor får du svaret "ÖÖhh stoppa invandringen..." De vill ge sken av att vara ett eget parti med en helhetssyn, men det mesta förutom invandringsfrågan är hämtat från andra partier, fast i extremare tappning än Kristdemokraterna och Moderaterna.
* Gammalt uttalande från Jimmkie Åkesson "Om en 15-åring snattar ska hela familjen kunna utvisas"
* De har varit emot utomeuropeisk adoption. (Vad det betyder ska ni kunna räkna ut utan vidare förklaringar)
* De säger sig vara för religionsfrihet men vill stoppa moskébyggen och återinföra statskyrkan.
* De hetsar öppet mot muslimer (Läs Åkessons senaste debattinlägg)
Googla om du vill ha mer fakta eller kolla upp det jag skrivit ovan.
|
4 februari 2010, 04:03 |
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 2 inlägg ] |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|