Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Att slå sönder alldagliga människor 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Att slå sönder alldagliga människor
Ibland när jag ser ett alldagligt, typiskt svennegrisigt, ansikte så får jag jag lust att ta en skiftnyckel eller hammare och helt enkelt slå detta ansikte sönder och samman.

Jag står inte ut med folk som tror att det är en rättighet att vara alldaglig, äcklig och genomsnittlig. Jag tillåter inte att alldagliga svin tilltalar mig eller ser mig i ögonen.

2 januari 2010, 03:19
Medlem
Inlägg Re: Att slå sönder alldagliga människor
Haha! Ignorance is bliss. Jag hade tänkt starta en tråd om hur jag knappt uppfattar min omgivning, och fråga hur andra ser på sin omgivning men vet inte hur jag ska formulera mig. När någon förargelseväckande person tilltalar en är det ju en kränkning i sig, det kan jag känna också. Men jag känner inte vrede förrän den uttalar någonting kränkande i tonfall eller med ord.

2 januari 2010, 04:13
Medlem
I dag ville jag sparka min läkare i ansiktet med mina stålhättekängor.

För att han är inkompetent. För att han vägrade ge mig sömntabletter. För att han snackar skit om andra läkare som är bättre än honom. Han är en fittkärring. Fan att det krävs så låg intelligens för att utbilda sig till läkare. Vilken gris som helst med läshuvud kan göra det. Det här är en sådan. En alldaglig själlös gris med hybris. Med bensodiazepinskräck. Med noll koll på npf och total oförmåga att läsa av andra människor.

Han kunde lika gärna varit uska.

19 januari 2010, 18:59
Avslutat konto
I det nya liberala samhället är läkare mest ett glidaryrke för invandrare och arbetarklass som vill göra en klassresa. Det stämmer att precis vem som helst kan bli det nu för tiden.

19 januari 2010, 19:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.