Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Jag har INTE hackat aspergerforum. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jag har INTE hackat aspergerforum.
Upptäckte för en timme sen eller nåt att aspergerforum ligger nere. Nu pekar den på lieberts site, som länkar hit. Det tackar vi för!

Ni är välkomna, men jag har INTE hackat nåt! :)

31 oktober 2009, 02:48
Medlem
Inlägg Re: Jag har INTE hackat aspergerforum.
Ja, det var ju överraskande.

Jag tänker på hänvisningen hit!

Inte på att du skulle vara oskyldig till att ha hackat sajten. :D
(Om det nu är tillåtet att skämta litet så här på nattkröken.)

31 oktober 2009, 03:10
Medlem
Skämta på du! Ett gott skratt förlänger livet som man säger! :)

31 oktober 2009, 03:13
Medlem
Det kan behövas ett skratt litet då och då, för att kompensera för alla de anledningar som man kan ha för att vara en dysterkvist. Mest befriande är det förstås att skratta åt egna tokigheter. Som tur är har jag lätt för att emellanåt få saker och ting helt om bakfoten, alltså underbara tillfällen till ett gott skratt.

Sedan kan jag förstås också vara glad över att det för det mesta rullar på som det ska. Fast det inte är lika "skrattdrivande".

31 oktober 2009, 03:25
Medlem
Savanten Svante skrev:
Ni är välkomna, men jag har INTE hackat nåt! :)

Var lite orolig ett tag. :lol:

31 oktober 2009, 03:42
Medlem
Jävla skitwebbhotell att hålla på så där. Proffs i sammanhanget skickar frankt ut att man kommer att få betala extra på nästa faktura för överskriden trafik. De här är allt ena riktiga muppar. Har de inte själva marginaler att ligga ut med vad de eventuellt må behöva betala i sin tur (till vem eller vilka då???) för att en kund får för mycket trafik är det de själva som är oseriösa. Stänga ner en stor community för så här lång tid av ett sådant skäl är sinnessjukt.

Jag hoppas vi får ihop kontakterna för träffen här i Karlstad idag nu... Jag var erbjuden hämtning med bil ute hos farsan där jag iofs både hade svarat på pm och skrivit i tråden att jag kommer in till Karlstad från Högboda i bil tillsammans med två ytterst sympatiska personer, och den av de som inte kör och som inte var den som hade pm:at mig och fått svar torde åtminstone ha läst det i tråden. Men jag hann aldrig tänka på att kolla i går kväll medan det gick om mitt pm-svar var läst. Jag får väl sms:a nano, han hade visst hunnit byta mobilnummer med den som skulle vara med i bilen vid min hämtning.

Dessutom hade jag velat ha tillgång till tråden med mina olika listor över forummedlemmar jag träffat IRL, och som jag kramat, åkt bil, båt, kundvagn med osv, för att ha koll på alla nummer för de minst fyra nya jag lär träffa idag...

31 oktober 2009, 12:07
Medlem
Håller med dig Pemer, det är dåligt av oderland att "bara" stänga av så där.
Man får hoppas att det löser sig hyfsat snabbt den här gången också.

31 oktober 2009, 12:25
Medlem
Är det någon som har direkt-kontakt med liebert o kompani så ser jag gärna att det dumpas info här om hur det går.

31 oktober 2009, 12:27
Medlem
Nu är aspergerforum uppe iallafall

31 oktober 2009, 13:16
Medlem
Jag kollade upp webhotellet och det såg ut som kundtjänst var stängd i helgen, så jag trodde inte problemet skulle lösa sig förrän på söndag när det blir ny månad, men Liebert fixade det visst ändå på något vis.

Mysko det där, jag trodde de löste problemet förra gången.

31 oktober 2009, 18:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.