Ny tråd Svara på tråd  [ 79 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa
Erektionens mysterier 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Erektionens mysterier
Hur snabbt erigerar penis vid olika tillfällen?
Var god och ta tid, tack.

Som snabbast:?
Som långsammast:?
Medeltal:?

Beskriv bakgrunden till erektionen vid varje tillfälle.

19 juli 2011, 02:49
Medlem
Inlägg Re: Erektionens mysterier
Ja det är fullmåne.

19 juli 2011, 02:50
Medlem
Observera att detta är en tvärvetenskaplig och högst seriös undersökning.

19 juli 2011, 02:51
Medlem
Ufo skrev:
Ja det är fullmåne.

Jag ser ingen måne.
Var god och påbörja forskningen.

19 juli 2011, 02:52
Medlem
För att uppnå <vetenskapliga termer som jag inte kommer på just nu (validitet?)> måste väl alla göra på samma sätt och använda samma stimulans: Var god beskriv vilka olika sorters stimulans som ska användas för att kunna uppnå tillväxt för de olika delexperimenten!

19 juli 2011, 02:56
Medlem
Har du inte lämpliga manliga studieoffer att tillgå så borde en snabbtitt på qx.nu (tror jag det är) ge dig åtminstone 100 stycken på ett halvtaffligt försök. Du kommer nog få finna dig i att de vill mer men allt för forskningen eller? Då kan du ju välja mängden stimulans för att se vad som funkar bäst och vad som funkar sämst.

19 juli 2011, 02:59
Moderator
Schueberird skrev:
För att uppnå <vetenskapliga termer som jag inte kommer på just nu (validitet?)> måste väl alla göra på samma sätt och använda samma stimulans: Var god beskriv vilka olika sorters stimulans som ska användas för att kunna uppnå tillväxt för de olika delexperimenten!

Sedan kanske försöksledaren bör tillhandahålla osexiga (ett- och nolliga) nätstrumpor för att skydda mot insyn samt virus? *kniper prytt med benen*

19 juli 2011, 02:59
Medlem
Schueberird skrev:
Och ta hänsyn till månens olika faser.

19 juli 2011, 03:08
Medlem
Frågan är ju om månen kan ordna "tidvatten" även i snorren då den "drivs" av vätska och den kan kanske få hjälp av månen vid impotens?

19 juli 2011, 03:11
Medlem
Schueberird skrev:

Experiment 1.
Bild
Fullmåne.

Experiment 2.
Bild
Fullmåne och böjliga kvistar.

Experiment 3.
Bild
Fullmåne, böjliga kvistar och naken kvinna.

19 juli 2011, 03:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 79 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.