Ny tråd Svara på tråd  [ 68 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
Vad har gjort dig glad idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Vad har gjort dig glad idag?
Vi behöver en Vad har gjort dig glad idag? tråd.

JIHOOOOOOO *dansar hula hula på taket*

Idag fick jag ett samtal från dotters kompis mor som hade kommit på den fenomenala iden att dra med sig tjejerna till tokholm och Gröna lund under festivalveckan här i byn.
Så de åker iväg imorgon(dagen innan start) och kommer hem efter helgen. När allt stök o bus är över.
Vissa kvinnor är bara så härliga :D

Det här betyder att jag slipper oroa mig för att behöva hämta hem henne ifrån IVA eller ännu värre.
Det svider gott i plånboken, men tro mig det är värt varenda krona

12 juli 2011, 23:09
Medlem
Inlägg Re: Vad har gjort dig glad idag?
Det här blev jag glad av idag:
Ufo skrev:
*dansar hula hula på taket*

"Pic or it didn't happen." ;) :D

13 juli 2011, 00:32
Medlem
Underbart att det gjorde dig så glad, Ufo! Och lättad.

Vad har gjort mig glad idag? Få se...jag slängde ett glas vatten på sambon idag - två gånger.
Ja, det kändes faktiskt bra.

Men glad...hmm?
Jo jag var glad när barnen var helt tokglada och fånade sig extra mycket på tåget hem från paraden ikväll.

Bra tråd!

13 juli 2011, 00:35
Medlem
Min vovves lycka att få sträcka ut och springa som en galning i sommarnatten.
Min just nu totalt kravlösa tillvaro, hatar krav, vill fånga livets lyckliga stunder i flykten på gott och ont.

13 juli 2011, 03:58
Medlem
Att jag hörde en nattskärra under min nattliga skogspromenad vid ån, var nog 10år sedan sist i Råndalen under en flugfisketur. Här i Gävletrakten har jag nog inte hört den förr.
Den spann så fint på sin spinnrock, och sommarnattens magi tätnade, huldran lockade i gränslandet i skogsbrynet bland dimslöjor och doften från kolmilan letade sig fram från det förgångna.

13 juli 2011, 05:14
Medlem
Nä. Jag vaknade på eftermiddagen och så var den dagen förstörd. Huvudvärk har jag också.

13 juli 2011, 13:49
Medlem
Poetiskt, RJ!

Jag blev glad över att brösttorterarmaskinen inte hittade några knölar idag.
Brukar man kolla pungen på samma sätt? Varför inte?

KLÄM ÅT LITE HÅRDARE, TACK.

13 juli 2011, 14:49
Medlem
nallen skrev:
Nä. Jag vaknade på eftermiddagen och så var den dagen förstörd. Huvudvärk har jag också.
Du blir då glad av de mest förunderliga saker ;)

Själv så har jag varit på en mysig sandstrand och tvättat fötterna, byggt sandslott med grabben, samt plockat blåbär.
Det är så härligt när man får möjligheter att låta det energinystanet leva ut på en sandstrand.

Och så har jag hittat en blomma att ha på balkongen.
Den ser iofs misshandlad ut, men den växer så. Men framför allt så avger den enorma mängder av härliga dofter.
Känns extra trevligt nu drygt en månad efter man slutat röka och man inte haft tid att sanera stället från röklukt än :D

13 juli 2011, 18:39
Medlem
Tanken att den Onde fortfarande kan avstå från att begå en ny stöld av aldrig tidigare skådad dignitet om den drar tillbaka de ondskefulla uppdrag den ålagt den onda torpedmyndigheten kallad kronofogden.

14 juli 2011, 00:57
Medlem
En gammal kompis frågade om jag kunde hjälpa han med en hemsida.
Det visade sig att han skall flytta och starta eget i min stad.

14 juli 2011, 21:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 68 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.