Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Kvinnor kvinnor kvinnor! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Kvinnor kvinnor kvinnor!
Har nyss varit ute med hunden i skogen, det var varmt 29 grader. När vi gått nästan hela rundan
kommer vi fram till husen igen och jag knallar in med vovven på en grannes gård för han håller
på och bygger om huset så jag tänkte prata lite med honom.
Men han verkade inte vara hemma så jag vänder för att knalla hem, då öppnas dörren och ut kommer
hans dotter endast iklädd en vit handduk och ett glas vin. Det är en trevlig tjej(MILF) strax
under 30 som jag brukar prata med ibland hon är snabb i käften så hon är riktigt kul.
Hon berättar för mig att grannen med fru d.v.s. hennes föräldrar är borta och att hon ser till
huset för dom kommer inte hem förrän på måndag, hon berättar att hon nyss duschat eftersom det
blev så hett att ligga och sola. Vi står där och pratar och skojar en stund hon smuttar på sitt
vin och plötsligt så "tappar" hon handduken, inget under :shock: oj! utbrister hon och ler, fumlar efter handduken,
skrattar lite, böjer sig åt alla tänkbara håll(full insyn) och efter en evighet får hon äntligen på sig handduken
igen och hon tar upp sitt vinglas och ger mig världens sängkammarleende, så kan det gå säger hon
skrattar och tittar på mitt pinsamma tillstånd och säger du kan väll föresten komma över ikväll på ett glas vin
och lite sallad så får jag sällskap det är så tråkigt att äta själv säger hon lägger huvet lite på sned och ler.
Ok om jag inte får för ont i armen ljuger jag så tittar jag förbi kring halv åtta snåret.

Fan också! det här är inte bra! två orsaker, grannen skulle göra hackmat av mig om han fick reda
på att jag tryckt på hans dotter, det här är alltså ingen tvekan så länge har jag varit med att
tydligare invit än så här går inte att få. Dessutom så håller jag på att reparera mitt förhållande
med mitt ex och även om vi båda anser att kärleken inte sitter mellan benen så är det ett känsligt
läge nu.
Men visst fan är det konstigt jag har slutat jaga kvinnor, jag är ingen "snygging" är drygt 40 och
nu när jag slutat springa efter kvinnor så dyker dom upp som kåta honkattor överallt, jag begriper
inte! Vill inte vara otrevlig mot henne men har liksom ingen lust att ställa till något mer trassel
det räcker med sånt nu. Men jag vet också att går jag dit och hon är lika het som nyss då kommer
min hjärna att sluta fungera och annan kroppsdel bestämma.
Nu har jag ringt en annan tjej som förkläde men hon kan bara stanna till åtta sen blir det farligt!
Mitt ex är borta så jag kan inte ta mig dit heller, håll tummarna för mig att jag gör det rätta.
Blir alla kvinnor löpska på sommaren? Jag är en gammal bock det erkänner jag, men jag är bippo så
det är synd om mig!

9 juli 2011, 15:16
Moderator
Inlägg Re: Kvinnor kvinnor kvinnor!
Det låter ju som om din gäst borde binda dig i koppel innan hon går. Eller du borde köpa elektronisk fotboja och anförtro nyckeln åt ditt ex?
[Aj då, ser att det redan har varit dags. Hoppas du har lyckats hålla i dig.]

Men nog tror jag jag kan förstå om du har kvinnotycke. Härinne framstår du ju som en osedvanligt helgjuten person, klok, varm, livsbejakande, "easy going", både händig och poesiläsande, självklar i en manlighet som alltså inte behöver bekräftas på en massa omogna sätt.

Fast om kvinnotycket besvärar dig hade då jag behövt det, det säger jag bara...

9 juli 2011, 22:17
Medlem
Inlägg Re: Kvinnor kvinnor kvinnor!
Tack för varma ord Zombie! suger i mig som en svamp. :D

Men hur som helst YEESSS! jag klarade det med byxorna stängda ;) , jag skyllde på att
jag inte kunde dricka p.g.a. starka mediciner, Oxycondin och Oxynorm, vilket gjorde att jag
hade bättre kontroll, såg sedan till att damen hade roligt och framförallt lyssnade på allt
hon hade att berätta om livets jävlighet, taskiga karlar det jobbiga i att vara ensam mamma m.m.
Hon försökte göra några inbrytningar genom mitt försvar bl.a. när jag tröstade henne när hon
blev tragisk över sin döda mormor :roll: ,då höll hon på att hångla mig genom hammocken men
jag lyckades smita genom att slingra mig och säga aj! armen aaj!
Men vi hade faktiskt väldigt trevligt och satt och pratade till solen gick upp, så det blev en
lyckad kväll och hade läget varit annorlunda skulle hon varit en tjej att satsa på, hon hade
ett djup och kvaliteer som jag inte tidigare lärt känna.
Så när vi någon timme efter soluppgången kysste varandra och tackade för en fin kväll så var
det väldigt romantiskt, och vi lovade varandra att det här skulle vi göra om, hemma hos henne
tyckte hon, men jag vet inte... det känns som att jag(musen) blir hembjuden till henne(katten)
och det kan aldrig sluta bra, så det ska jag nog undvika. :D

Livet är inte så dumt ändå!

10 juli 2011, 15:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.