Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Köpa tratt? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Köpa tratt?
Jag var runt i en stor del av stadens affärer häromveckan och letade efter trattar, men ingenstans stod att finna dessa läckande koner. För tillfället är jag för lat för att googla själv, så jag ställer istället frågan till mina trevliga medforanter: Var kan man köpa trattar?

26 juni 2011, 23:35
Medlem
Inlägg Re: Köpa tratt?
http://shopping.kelkoo.se/ssc-112801-plast-tratt.html

26 juni 2011, 23:41
Medlem
Inlägg Re: Köpa tratt?
Tackartackarja, det var trevligt! Där finns det ju lite olika storlekar också, vilket är vad jag är ute efter. Någonstans i staden borde det dock finnas att köpa offline.

Idag var jag ute och köpte lite andra grejer och upptäckte att jag faktiskt hade missat en butik i staden; nämligen det stora mansdagiset (clas ohlson): Det verkar vara det enda stället som säljer trattar offline här i staden. På det stora mansdagiset kan man ibland också se en och annan kvinna som med djup urringning försöker snärja någon av alla de karlar som släppts fria där, men som dock mest verkar ha ögon för den där nya slagborrmaskinen med inbyggd vinkelslip och 300 olika borr i ett praktiskt etui.

Nu har jag alltså åtminstone en fungerande tratt, men resten får jag väl beställa online.

27 juni 2011, 14:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.