Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Bosse Ringholm? VILL de förlora nästa val också? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Bosse Ringholm? VILL de förlora nästa val också?
Det verkar som om bosse ringholm är hetaste kandidaten för att efterträda mona sahlin. Suck.

http://www.expressen.se/nyheter/1.22167 ... eredningen

“Jag såg inget skäl att bränna hjärnceller i onödan via spriten. Dom försvann ändå på annat sätt.”
Bosse Ringholm, nykterist

“Sill och mjölk, kräftor och mjölk. Det är jättegott.”
Bosse Ringholm, knappast finsmakare

"Inte så dumt. Framför allt för en nykterist som jag. Jag skulle ändå inte haft någon glädje av EU-reglerna."
Bosse Ringholm, om sin delseger i frågan om införselregler

“Staten ska gå in i företagen och bestämma vad de ska tillverka. På det viset kan man styra folkets konsumtion.”
Bosse Ringholm på 70-talet.

“Jag tror att svenska folket har förståelse för att när vårt landslag är ute i Europa och gör goda insatser, ska de också ha stöd av sin regering.”
Boring Holm om varför han spenderade 70 000 genom att åka regeringsplan till Portugal och kolla på fotboll

”De är så jävla slöa”
Bosse Ringholm om svenska polisen

"De gör ett bra arbete och har ofta mycket svåra uppgifter att lösa."
Bosse Ringholm om samma polis lite senare samma kväll, när han konfronteras med en inspelning av ovanstående

17 november 2010, 15:22
Moderator
Inlägg Re: Bosse Ringholm? VILL de förlora nästa val också?
Klistrar in mitt inlägg från Aspergerforum nyss:
Citera:
Som valberedningsordförande alltså. Litet skillnad. Men för all del, jag blir nervös av att ha honom där heller. Så harmlös att alla kan enas kring honom? Ty varför skulle Carlsson ha gjort sig omöjlig och i vilkas ögon, och vad ligger bakom svepskälet om von Sydow alternativt en sådan klumpighet — två antagligen något kompetentare namn?

Och vad säger det isåfall om utsikterna till en bra partiledare?

Kannstöperi...

Valberedningen är alltså den kommitté som ska nominera partiets officiella kandidater till posterna i partiledningen.

17 november 2010, 16:57
Medlem
Bosse Ringholm var ju emot proffsboxning, det räcker för att jag ska se honom som en stolpskott.

5 december 2010, 21:39
Medlem
Savantens Vante skrev:
“Jag såg inget skäl att bränna hjärnceller i onödan via spriten. Dom försvann ändå på annat sätt.”
Bosse Ringholm, nykterist

“Sill och mjölk, kräftor och mjölk. Det är jättegott.”
Bosse Ringholm, knappast finsmakare
Haha, han verkar ju vara en störtskön lirare :lol:

8 december 2010, 12:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.