Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Vem gjorde rätt? 

Vem sympatiserar du med?
** 19%  19%  [ 3 ]
Snömannen 38%  38%  [ 6 ]
Tragiskt, synd om båda 25%  25%  [ 4 ]
Idioter bägge två, lås in packet! 19%  19%  [ 3 ]
Antal röster : 16

Vem gjorde rätt? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vem gjorde rätt?
DEN SOM GJORDE RÄTT

3 juli 2010, 21:41
Medlem
Ojdå, hon har visst råd att köpa dyra tågbiljetter, så inte fan kan hon skylla på dålig ekonomi. Jävla kräk, hoppas hon knarkar ihjäl sig eller tar livet av sig. Det är faktiskt alldeles nyligen jag börjat tänka så... Jag har aldrig tyckt så illa om en person i hela mitt liv.

https://www.flashback.org/p23965853

Citera:
Har tågbiljetter (ungdom) mellan Göteborg och Stockholm, och tillbaka, som jag gärna ger bort. Jag minns inte tiderna helt exakt, men det är X2000 i båda riktningarna, första klass på hemvägen. Ditresan var nog 11.42 och hemresan 16.10, men jag är inte helt hundra på att tiderna stämmer.

3 juli 2010, 21:46
Medlem
asponomen skrev:
DEN SOM GJORDE RÄTT

Hmm, jag förstår inte?

3 juli 2010, 21:48
Medlem
Yetin skrev:
Ojdå, hon har visst råd att köpa dyra tågbiljetter, så inte fan kan hon skylla på dålig ekonomi.

Hon har kanske hittat en ny kille som kan betala för henne?

3 juli 2010, 21:50
Medlem
moggy skrev:
Yetin skrev:
Ojdå, hon har visst råd att köpa dyra tågbiljetter, så inte fan kan hon skylla på dålig ekonomi.

Hon har kanske hittat en ny kille som kan betala för henne?

Hon säger att hon är homosexuell. Det var därför hon gjorde slut, säger hon.

Hennes mamma är en svinrik civilekonom med styrelseuppdrag samt borgerlig kommunpolitiker. Hon kanske är stolt över sin dotters sinne för affärer och belönar henne. Mamman ska enligt ** ha kastat ut henne när hon var 14, om det stämmer kan mamman omöjligen vara annat än en fullblodspsykopat hon med.

3 juli 2010, 22:00
Medlem
Yetin skrev:
Visst kanske det var osmart att springa omkring med en yxa, men jag tycker fortfarande inte det var fel. Oärlighet är värre än det mesta, och definitivt värre än en trasig altandörr. Det är egentligen det enda som hänt, sen har ** kryddat berättelsen med skitsnack.
Menar du att det inte var någon risk övht att du skulle använda den?

Undrar oxå om det är så att du tror att de flesta misshandelsfall och mord är planerade?

Citera:
Hon säger att hon är homosexuell.
Aj, det hade gjort mig förbannad som fan oxå. Kul att vara den som gör att ens partner hittar sin "homosexuella" sida. Tror faktiskt att jag har haft mardrömmar om det scenariot..

3 juli 2010, 22:07
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Visst kanske det var osmart att springa omkring med en yxa, men jag tycker fortfarande inte det var fel. Oärlighet är värre än det mesta, och definitivt värre än en trasig altandörr. Det är egentligen det enda som hänt, sen har ** kryddat berättelsen med skitsnack.
Menar du att det inte var någon risk övht att du skulle använda den?

Undrar oxå om det är så att du tror att de flesta misshandelsfall och mord är planerade?

Det fanns ingen sån risk vilket jag sa uttryckligen till både ** och hennes bror för att försöka lugna ner situationen. Jag var ju där för ett utbyte av prylar, inte för hämnd. Hämnden består i sanningsspridning på nätet. Poängen med att ha med yxan var att den skulle synas bättre än kniven jag hade, eftersom jag inte kan slåss med vare sig kniv eller yxa. Vapnen skulle vara avskräckande ifall jag skulle bli attackerad, därför kändes det lämpligt att ta ett rejält vapen som syns tydligt och är så jävla overkill att ingen kan komma på tanken att anfalla.

De flesta misshandelsfall och mord sker impulsivt och oftast under påverkan av alkohol eller andra droger. Jag var väldigt lugn vid tillfället, ** var helt hysterisk. Hennes bror verkade rätt lugn men ska tydligen ha mått dåligt i efterhand.

** började bråka och skrika omedelbart, innan jag tagit fram några vapen. Hon sprang in i huset och skrek att hon skulle ringa polisen. Det var det som gjorde det nödvändigt att gå in i huset.

3 juli 2010, 22:17
Medlem
Timeless skrev:
Citera:
Hon säger att hon är homosexuell.
Aj, det hade gjort mig förbannad som fan oxå. Kul att vara den som gör att ens partner hittar sin "homosexuella" sida. Tror faktiskt att jag har haft mardrömmar om det scenariot..

Just det gjorde mig inte förbannad bara ledsen. Men det var en månad innan yxgrejen...

3 juli 2010, 22:18
Medlem
Jag tror att den som gjorde rätt gjorde Rätt...helt enkelt !

4 juli 2010, 01:30
Medlem
asponomen skrev:
Jag tror att den som gjorde rätt gjorde Rätt...helt enkelt !

Det strider mot ditt förra påstående att ingen gjorde rätt! Eller menar du, att OM nån gjorde rätt SÅ gjorde den rätt? Det kan nog ingen bestrida, i så fall.

4 juli 2010, 22:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Som gäst saknar du privilegier.