Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Om Svante blir kändis (eller Stackars Susan Boyle) 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Om Svante blir kändis (eller Stackars Susan Boyle)
Susan Boyle, kändis över en natt för sin fantastiska röst, förd till psykakut.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5274512.ab

Vad fan har the sun och aftonbladet med det att göra?

Med tanke på mina sömnstörningar och allmänna seghet de senaste två veckorna kan jag bara GISSA vad som hade hänt med mig om jag hade befunnit mig i samma sits..

"Svante bet polisman i fingret", "Svante misstänkt hög, visade sig bara vara lite mupp i huvudet", "Svante numera avstängd från ALLA kommentarsfunktioner på skivrecensioner över HELA nätet", och slutligen förmodligen nåt som liknande det däruppe.

Eller hade det blivit som att flyga? Jag gillar inte höjder, och dåliga dagar är stegar jobbiga saker, men att flyga är aldrig ett problem. Det är så högt att det blir absurt, det blir liksom inte på riktigt.

Det är en kick att föreläsa eller framträda för publik, men publik som jag har kunnat se, då har det aldrig varit mer än .... tja 150 pers kanske. Fast det var länge sen nu. Undrar hur det hade funkat idag?

Men aftonbladet kan låta Susan vara ifred ändå, tycker jag.

1 juni 2009, 14:22
Medlem
Inlägg Re: Om Svante blir kändis (eller Stackars Susan Boyle)
Tja, det är sånt som säljer. Uppenbarligen. Så länge det finns de som läser tidningen, i pappersform, eller på nätet, så kommer de att fortsätta skriva om kändisar och sånt som folk gillar. Så vill du göra en insats: sluta läsa kvällstidningar. Det var faktiskt mitt nyårslöfte, som jag nu hållt i 1 ½ år.

1 juni 2009, 19:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.