Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Vad göra åt pedofiläcklet? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad göra åt pedofiläcklet?
rdos skrev:
Det tror jag inte. De personer som medverkar har alldeles för autentiska (och delvis skilda) beskrivningar av sin sexualitet för att kunna vara en och samma person. En av dem (Sara) är dessutom både kvinna, homosexuell och pedofil. Att en kille skulle kunna förstå och skriva de inlägg hon gjort finner jag tämligen uteslutet. Att Amorso är Aspie verkar dock ganska troligt, men inte de andra.

Killen som gjort de där karaktärerna rollspelar ofta kvinnor. Faktum är att merparten av hans troll varit kvinnliga personligheter. Jag tycker dock till skillnad från dig inte att han har särskilt god förståelse för kvinnor. Baserat på mina egna erfarenheter av honom från ett halvt decennium tillbaka så vill jag påstå att hans kvinnoarketyper är hämtade direkt ur rollspelsfantasy och Robert Jordans böcker, kryddade med lite modern feminism. Han hade en period under första delen av 00-talet där han var helt besatt av radikalfeminister och ofta trollade forum och politiska sidor i rollen som sådan. Gräver man i rullorna lite finns det faktiskt fler från den tiden som känner till de troll han var aktiv som då. Ingen jag känner dock men hans namn har nämnts på internet i samband med politisk trollning tidigare.

28 mars 2010, 13:30
Medlem
Josef3 skrev:
Ufo skrev:
Tidelag är redan accepterat.

Juridiskt ja, men inte socialt. Jag vill helst inte se ett samhälle där folk fritt på jobbet kan berätta om hur de knullar kossor och hästar. Är för övrigt homosexuell själv men emot "gayrörelsen" eftersom den helt enkelt går till överdrift och smutsar ned samhället.

Vad är du för en mainstreamhorande moralkärring?
Låt vuxna människor få ta sina egna beslut så länge det inte drabbar tredjepart.

28 mars 2010, 17:32
Avslutat konto
Ufo skrev:
Vad är du för en mainstreamhorande moralkärring?
Låt vuxna människor få ta sina egna beslut så länge det inte drabbar tredjepart.

Djuren har inget val. Människor som ligger med djur ska dö.

28 mars 2010, 18:02
Medlem
Josef3 skrev:

Djuren är mat och/eller arbetskraft, inga individer med mänskliga rättigheter.
Ägare till djur kan med rätta göra vad de vill med dem.
Se djur för vad det är, ägodelar.

28 mars 2010, 18:57
Avslutat konto
Aspergare är lägre än djuren och duger inte till arbetskraft. Möjligen till föda åt vissa djur. Skulle vara kul att se en 12-åring med Aspergers Syndrom bli sliten i bitar av en flock hungriga vargar.

28 mars 2010, 19:21
Medlem
Ufo skrev:
Josef3 skrev:

Djuren är mat och/eller arbetskraft, inga individer med mänskliga rättigheter.
Ägare till djur kan med rätta göra vad de vill med dem.
Se djur för vad det är, ägodelar.

Jag skulle inte bli berörd om människor som tänker så förslavades.

28 mars 2010, 20:01
Medlem
Josef3 skrev:
Aspergare är lägre än djuren och duger inte till arbetskraft. Möjligen till föda åt vissa djur. Skulle vara kul att se en 12-åring med Aspergers Syndrom bli sliten i bitar av en flock hungriga vargar.
Men gå en promenad så kanske du kan se scenariot på riktigt nära håll :)

Sanive skrev:
Jag skulle inte bli berörd om människor som tänker så förslavades.
Ingen risk, det är de som identifierar sig med kreatur som blir förslavade.

28 mars 2010, 21:39
Medlem
Finns ingen anledning att göra skillnad mellan människor och andra djur. Människor med hybris har hittat på att de skulle vara speciella jämfört med andra djur men vetenskapen har sedan länge bevisat att det är en vanföreställning. Människor är väldigt överskattade.

30 mars 2010, 10:30
Medlem
Yetin skrev:
Finns ingen anledning att göra skillnad mellan människor och andra djur.

Exakt.

30 mars 2010, 14:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.