Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Hur ska jag spendera min tid? 
Författare Meddelande
F.d. exec
Inlägg Re: Hur ska jag spendera min tid?
Josef3 skrev:
Att leva i en stuga i skogen kan vara minst lika meningsfullt som att göra karriär på UD.

Jag kom just hem från kyrkan och såg förskräckt att jag blivit avstängd från aspergerforum.se av någon fitta som tror att "kvinnor" är en skyddsvärd folkgrupp likt "negrer". Ursäkta min griniga ton.

Jag ska ta en paus och bli på bättre humör. På återseende.

14 mars 2010, 16:12
Medlem
Sanive skrev:
Jag skulle kunna skriva recensioner. Upplever att många professionella recensenter är barnskliga, överdramatiska, eller inte lyckas förmedla en komplett bild av vad de recenserar. Jag kan säkert bättre.
Tvivlar inte på att du skulle göra det bra.
Vilka strategier kan vara lämpligt för att inbringa lite ekonomi i det hela?
Skulle ju kunna vara kul om du fick böckerna för recension innan utgivning och kanske även en liten slant för det hela.

14 mars 2010, 16:49
Medlem
Tror att det är en bra inställning jag med.

exec skrev:
Josef3 skrev:
Att leva i en stuga i skogen kan vara minst lika meningsfullt som att göra karriär på UD.

Jag kom just hem från kyrkan och såg förskräckt att jag blivit avstängd från aspergerforum.se av någon fitta som tror att "kvinnor" är en skyddsvärd folkgrupp likt "negrer". Ursäkta min griniga ton.

Jag ska ta en paus och bli på bättre humör. På återseende.

Såg att de hade raderat minst inlägg av dig men mitt lämnade de kvar, fastän det var samma regelbrott (kommentering av mods arbete). Nåja, ditt inlägg var lite mer utförligt iofs. Tror att den låg i "paprika är "inte" gay, bara psykopat" -tråden.

Bra inlägg f.ö. Precis min åsikt om dagisfröknar men yttrar man den så blir man bannad, som vi märkte nu. Skriver man LOL så blir man bara varnad.

14 mars 2010, 17:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.